اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بنیاد مسکن شوشتر خبر داد

واگذاری 1250 مترمربع زمین به متقاضیان زمین روستایی

رئیس اداره بنیاد مسکن شوشتر از واگذاری زمین به روستاییان شهرستان شوشتر خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و 250 مترمربع زمین روستایی به متقاضیان واگذار شده است.

واگذاری 1250 مترمربع زمین به متقاضیان زمین روستایی

علی‌اکبر حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: تاکنون یک هزار و 250 متر مربع زمین به متقاضیان واگذار شده است.

وی با بیان یکی دیگر از فعالیت‌های اداره بنیاد مسکن شوشتر گفت: از دیگر فعالیت‌های اداره بنیاد مسکن این شهرستان واگذاری زمین برای احداث مسکن به افراد واجد شرایط در روستاها است.

حسین‌زاده از واگذاری زمین روستایی در سال 91 خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته یک‌هزار و 250 متر مربع زمین به متقاضیان واگذار شده است و برای سال‌جاری نیز در این بخش در حال فعالیت هستیم.

رئیس اداره بنیاد مسکن شوشتر درباره فعالیت‌های جاری این اداره در سال‌جاری ادامه داد: تاکنون 35 هکتار زمین در روستاهای خرمن خاک، تخت قیصر و مهدی‌آباد تملک شده است.

*نظارت بر صدور پروانه منازل روستایی

حسین‌زاده تصریح کرد: در راستای هدایت و ارشاد روستائیان و به منظور بهسازی معابر و رعایت قوانین طرح هادی  و رعایت حرائم و گذرها اقدام به صدور پروانه منازل روستایی در این شهرستان کرده است.

وی درباره نظارت بر صدور پروانه ساختمانی روستایی افزود: اداره بنیاد مسکن این شهرستان نسبت به صدور یکهزار و پنج فقره گزارش کارشناسی از منازل روستایی و مجتمع‌های خدماتی رفاهی و تولیدی اقدام کرده است.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول