اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس جمهور:

احمدی‌نژاد و نیکزاد خود را وقف تولید مسکن کردند

معاون اول رئیس جمهور گفت: محال امر است که احمدی‌نژاد دیگری پیدا شود که وزیر او نیکزادی باشد که خود را وقف تولید مسکن و سرپناه مردم کنند.

احمدی‌نژاد و نیکزاد خود را وقف تولید مسکن کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا رحیمی در مراسم صبح امروز افتتاح مسکن مهر نمین اظهار داشت: امروز همزمان با حضور ما در استان اردبیل و در زادگاه نیکزاد عضو موثر و بی‌نظیر کابینه دولت دهم، رئیس جمهور نیز به چهارمحال و بختیاری سفر کرده تا پروژه‌های دیگری را در آن استان افتتاح کند که این مجاهدت نشان از این است که سراسر کشور به کارگاه عمران و سازندگی تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز افتخار می‌کنیم که در خدمت خانواده‌ها بوده و مسکن مهری را به عنوان سرپناه ارزشمند تحویل آنها می‌دهیم و این جای افتخار است که در دولت نهم و دهم ساخت مسکن اولویت جدی بوده است.

افتتاح پروژه مسکن مهر دلنشین‌ترین افتتاحیه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از بین پروژه‌های افتتاحی، افتتاح مسکن مهر دلنشین‌ترین پروژه‌ای است که ما در سطح کشور به بهره‌برداری می‌رسانیم و بخش عظیمی از زیر‌ساخت‌ها را تامین کرده و تحویل مردم می‌دهیم.

رحیمی یادآور شد: راه‌اندازی مسکن مهر آنقدر شادی‌آور و گوارا است که وقتی لبخندی بر لب‌های صاحبان این خانه‌ها می‌نشیند واقعاً روح انسان را جلا می‌دهد و در این بین درست کردن سرپناه برای زوج‌های جوان از هر اقدام و حرکتی شیرین‌تر است.

این مسئول عنوان کرد: محال امر بود که زوج‌های جوان وجود خانه و سرپناه را در اذهان خود متصور شوند که دولت نهم و دهم این آرزوی آنها را به عینیت تبدیل کرد تا صاحب سرپناهی ارزشمند شوند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: محال امر است که احمدی‌نژاد دیگری پیدا شود که وزیر او نیکزادی باشد که خود را وقف تولید مسکن و سرپناه مردم کنند.

*سفارش عمده فقه اسلامی ما ساخت مسکن و سرپناه است

رحیمی بیان داشت: سفارش عمده در فقه اسلامی ما ساختن مسکن و سرپناه برای ایجاد امنیت و آرامش است به طوری که ائمه معصومین (ع) و پیامبر اکرم (ص) نیز بر این مهم تاکید داشتند.

وی تولید مسکن را موجب زدودن آشفتگی خاطر و فراهم شدن طیب خاطر هموطنان دانست و افزود: مسکن مهر به یقین آرامش روانی و روحی جامعه را برقرار کرده و یک اطمینان خاطری به ملت ما بخشیده است.

عضو کابینه دولت احمدی‌نژاد با اشاره به مشکلات اجاره‌نشینی که هر سال بخش عظیمی از دغدغه خانواده‌ها را متوجه خود کرده است، تصریح کرد: اینکه هر سال زوج‌های جوان مجبور شوند واحدهای اجاره‌ای را پیدا کنند کار بسیار سخت و سنگینی است که مسکن مهر تا حدود زیادی توانسته است این دغدغه‌ها را برطرف کند.

انتهای پیام/62004/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول