اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بهسازی شهرک کوثر کهک

140 میلیون تومان به حساب بنیاد مسکن واریز شد

عضو شورای اسلامی شهر کهک گفت: 140 میلیون تومانی که تعهد شهرداری کهک بود به حساب بنیاد مسکن واریز شد و ساکنین شهرک کوثر منتظر اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت این شهرک هستند.

140 میلیون تومان به حساب بنیاد مسکن واریز شد

محمد رضا حاج اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: تنها بهانه‌ای که بنیاد مسکن برای عدم اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت شهرک کوثر کهک داشت، واریز 140 میلیون تعهد شهرداری بود که ما با حسن نیت نسبت به انجام این کار اقدام کردیم.

وی افزود: مسئولین بنیاد مسکن دیگر هیچ بهانه‌ای برای عدم اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت شهرک کوثر کهک ندارند و امیدواریم که همین امروز نسبت به انتقال ماشین آلات و شروع کار اقدام کنند.

عضو شورای اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: از این ساعت به بعد مردم تنها عامل مشکلات خود در شهرک کوثر کهک را بنیاد مسکن می‌دانند و ما نیز اعلام می‌کنیم که شهرداری و شورای شهر به تعهدات خود با حسن نیت و به رغم صورتجلسات و تفاهم نامه‌های قبلی عمل کرده است.

وی ادامه داد: امیدواریم که مسئولین بنیاد مسکن نیز حسن نیت خود را ثابت کرده و همین امروز نسبت به استقرار ماشین آلات و شروع کار زیرسازی شهرک کوثر اقدام کنند تا ضمن ایجاد رضایتمندی بین مردم، زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات و خلق حماسه سیاسی را فراهم آورند.

حاج اسماعیلی ضمن انتقاد از صحبت‌های سرپرست مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم اظهار داشت: اینکه مسئولین بنیاد مسکن گفته‌اند شهرداری کهک دایه دلسوزتر از مادر شده است، حرف درستی نیست، مردم شهرک کوثر شهرداری کهک را می‌شناسند و هر گونه مشکلی بعد از اجرای پروژه پیش بیاید شهرداری باید پاسخگوی مردم باشد.

وی گفت: ساکنین شهرک کوثر کهک طی چند روز گذشته با مراجعات مکرر به شورای شهر نسبت به عدم توجه مسئولین به وضعیت این شهرک اعتراضاتی را داشته‌اند که امیدواریم با مساعدت ویژه مسئولین ارشد استان به خصوص استاندار و دستور پیگیری ویژه ایشان، مشکلات مردم این منطقه رفع شود.

انتهای پیام/2258/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول