اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر راه و شهرسازی

9448 واحد مسکن مهر در کرمان واگذار شد + تصاویر

با حضور وزیر راه و شهرسازی 9 هزار و 448 واحد مسکن مهر در کرمان به مالکان آن واگذار شد.

9448 واحد مسکن مهر در کرمان واگذار شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی 9 هزار و 448 واحد مسکن مهر در کرمان به مالکان آن واگذار شد.

علی نیکزاد با حضور در سایت شرکت تعاونی مسکن مهر بشری واقع در روستای حاجی‌آباد کرمان به طور نمادین، کلید دو واحد مسکونی فاز اول این مجتمع را به صاحبان آنها تحویل داد.

حجت طالبی‌زاده مدیر اجرایی شرکت تعاونی مسکن بشری کرمان در حاشیه افتتاح 522 واحد در حاجی‌آباد شهر کرمان اظهار داشت: تعاونی بشری در سال 89 فعالیت خود را به صورت جدی و مستمر طی سه فاز آغاز کرد.

طالبی‌زاده بیان داشت: در فاز اول 412 واحد، فاز دوم 388 واحد و فاز سوم 504 واحد که جمعا یک‌هزار و 304 واحد احداث مسکن صورت می‌گیرد که از مجموع آنها 522 واحد آن امروز توسط وزیر راه، مسکن و شهرسازی افتتاح شد.

وی افزود: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه‌های صنعتی مسکن کشور است که اسکلت این مجموعه سازه به صورت پیچ مهره‌ای بادندی، سقف‌های کامپوزیت و دیواره‌ای متال‌فون است.

طالبی‌زاده ابراز داشت: واحدها دارای فضایی بالغ بر 125 متر مربع و به صورت میانگین که 85 متر مربع آن مفید و مابقی آن به صورت مشاء است.

 

وی تصریح کرد: ما امیدواریم با اعضای تعاونی با مشارکت خودشان و حمایت مسئولان، ادارات و شرکت‌های زیربنایی با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بتوانیم با مشارکت مردم و در کنار آن حمایت مسئولان و نهادهای ذی‌ربط این این پروژه را تا نیمه اول سال 93 در سه فاز به پایان برسانیم و این افتتاح فاز اول از مجموع سه فاز است.

مدیر اجرایی مسکن مهر بشری کرمان گفت: این واحدها مربوط به تمام اقشار جامعه است و مربوط به قشر خاصی از جامعه نیست و ما در چیدمان و قرعه‌کشی سعی کرده‌ایم به نحوی انجام شود که از نظر اخلاقی و رفتاری مشکلی به وجود نیاید.

طالبی‌زاده بیان کرد: این شرکت تحت نظارت اداره کل راه و شهرسازی و ادراه کل تعاون، رفاه و کار اجتماعی استان کرمان کار خود را انجام می‌دهد.

..................................

گزارش از محبوبه سعیدی

عکس از محسن رجب‌پور

..................................

انتهای پیام/80018/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول