اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور

398 واحد مسکن مهر در نمین افتتاح شد

همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل 398 واحد مسکن مهر در شهرستان نمین افتتاح شد.

398 واحد مسکن مهر در نمین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در مجتمع مسکونی مهر نمین برگزار شد، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: مسکن مهر نمین در 30 هکتار زمین و در قالب 2 هزار واحد طراحی شده که 700 واحد آن در دست احداث است.

علی حیدری گفت: این پروژه‌ها در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه، تعاونی و گروهی احداث می‌شود که نمین تنها شهرستانی است که ساخت مسکن مهر اصولی در آن انجام می‌شود.

وی یادآور شد: از 700 واحد مسکن آغاز شده در این شهرستان 398 واحد امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: برای صاحبان این واحدهای مسکونی با 6 میلیون تومان آورده، 25 میلیون تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

حیدری از افتتاح 25 هزار واحد مسکن مهر در جای جای استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این واحدهای مسکونی شامل شهرهای زیر 25 و بالای 25 هزار نفر است.

این مسئول ادامه داد: در شهرهای زیر 25 هزار نفر 3 هزار و 300 واحد و بالای 25 هزار نفر 21 هزار و 432 واحد افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل یادآور شد: در کنار آن 758 واحد پروژه مشارکتی خدماتی، تجاری و مسکونی در استان و بیش از 268 واحد بافت فرسوده اجرایی شده و امروز همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور تحویل مردم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی بیان داشت: این پروژه‌ها شامل مسکن مهر اردبیل، نمین، مشگین‌شهر، خلخال و پارس‌آباد است که به طور همزمان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/62001/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول