اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سفر ریاست جمهوری

15 هزار واحد مسکن مهر در شهرکرد بهره‌برداری می‌‎شود

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سفر ریاست جمهوری به این استان در آینده نزدیک 15 هزار واحد مسکن مهر در شهرکرد بهره‌برداری می‌‎شود.

15 هزار واحد مسکن مهر در شهرکرد بهره‌برداری می‌‎شود

محمود عیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری 22 پروژه عمرانی در استان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: البته با توجه به تأخیر سفر ریاست جمهوری به استان ممکن است تعداد پروژه‌های افتتاحی استان افزایش داشته باشد.

عیدی از افتتاح چند مرکز درمان بستر در استان خبر داد و گفت: مراکز درمان بستر شهرستان بن، شلمزار و چلگرد در سفر ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مقرر شده بود مرکز درمان بستر سامان همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مورد بهره‌برداری قرار بگیرد، اما به دلیل عدم آغاز عملیات خدمات رسانی این مرکز از لیست افتتاحیه‌ها خارج شده است.

عیدی با اشاره به اینکه 15 هزار واحد مسکن مهر شهری و روستایی در این سفر افتتاح خواهد شد، گفت: پروژه آخرین قطعه پل کارون چهار به عنوان بزرگ‌ترین پل زیرقوسی خاورمیانه است همزمان با سفر ریاست جمهوری نصب خواهد شد.

وی از کسب عنوان دوم کشوری استان در بخش آبیاری تحت فشار خبر داد و افزود: پس از استان فارس استان چهارمحال و بختیاری بیشترین بهره وری را در بخش آبیاری تحت فشار داشته است.

عیدی ادامه داد: همچنین مراحل ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری شهرکرد و منطقه ویژه اقتصادی استان به دست آقای احمدی نژاد کلنگ زنی خواهد شد که برای رونق استان بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به علت عدم افتتاح محور مواصلاتی بن-شهرکرد، ابراز داشت: به دلیل برخی از مشکلات از جمله کمبود قیر جاده بن-شهرکرد افتتاح نمی‎شود، این در حالی است که تمامی زیرساخت‌های جاده آماده شده است.

این مسئول ادامه داد: جاده 12 کیلومتری شهرکرد ـ سفیددشت نیز به دلیل مشکلات با پیمانکار از برنامه‌ریزی افتتاحیه‌ها حذف شده است، این در حالی است که این محور ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/68006/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول