اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی- 136

خوش‌قلب: 15 جایگاه برای تبلیغات انتخاباتی در تنکابن ایجاد شد

شهردار تنکابن با اعلام اینکه در این شهر برای ساماندهی تبلیغات محیطی انتخاباتی 15 نقطه در نظر گرفته شد، گفت: بر اساس ضوابط با هرگونه بی‌نظمی تبلیغاتی برخورد قانونی می‌شود.

خوش‌قلب: 15 جایگاه برای تبلیغات انتخاباتی در تنکابن ایجاد شد

احمد خوش‌قلب امروز در گفت‌وگو با فارس در تنکابن گفت: انتخابات آینده یکی از انتخابات مهم و با ارزش کشورمان است که در این شهرستان با انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی همراه است.

وی افزود: به منظور ساماندهی تبلیغات محیطی انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراها، 15 جایگاه ویژه نصب پوستر به صورت بیلبوردهای موقت با تقسیم‌بندی خاص هر کاندیدا در نقاط مهم شهری به ویژه میادین، تقاطع‌ها و مراکز مهم شهری و محلات در نظر گرفته شد که برای تمامی کاندیداها جداول ویژه نصب به صورت یکسان در آنها تعبیه شده است.

خوش‌قلب با تقدیر از تلاش‌های همگانی از سوی شهروندان در حفظ زیبایی شهر تصریح کرد: بر اساس ضوابط و مصوبه موجود در شهرستان، برای خاطیان بی‌نظمی در ایجاد هرگونه تبلیغات محیطی، برخورد قانونی در نظر گرفته شده است.

این مسئول از همه کاندیداها درخواست کرد برای پیشگیری از این معضل و وارد آمدن هرگونه زیان به شهر، قبل از آغاز موعد قانونی تبلیغات محیطی در این باره، جلسات ویژه توجیهی برای هیئت اجرایی خود و دفاتر تبلیغاتی در تنکابن در نظر گیرند تا مشکلی در این مورد بروز نکند.

خوش‌قلب تاکید کرد: در راستای تحقق شعار سال که به فرمان مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است شهرداری تنکابن نیز برای افزایش مشارکت عمومی و حضور پرشور و حماسی مردم در عرصه انتخابات اقدام به نصب بنرهای تبلیغاتی در این حوزه در نقاط مهم و پرجمعیت شهر کرده است.

انتهای پیام/86020/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول