اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 211

عسگری: انتخابات ریاست جمهوری نباید انتخابات شوراها را تحت‌الشعاع دهد

فرماندار گمیشان گفت: توجه به انتخابات ریاست جمهوری نباید انتخابات شورای شهر و روستا را تحت‌الشعاع قرار دهد زیرا انتخابات شوراها باعث خواهد شد مردم در تصمیمات کلانشهر و روستای خود دخیل شوند.

عسگری: انتخابات ریاست جمهوری نباید انتخابات شوراها را تحت‌الشعاع دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، علیرضا عسگری اظهار داشت: با توجه به مسائلی که در دنیا و خاورمیانه در حال اتفاق است اهمیت انتخابات آتی دو چندان خواهد بود.

وی با اشاره به انتخابات شوراها که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود، تصریح کرد: انتخابات باعث می‌شود که اداره شهر و روستا را خود مردم به وسیله نمایندگانی که انتخاب می‌کنند به دست گیرند و تصمیم‌گیری‌های کلان روستا و شهر به دست خود مردم انجام شود.

عسگری ضمن اشاره به دشمنان قسم‌خورده ایران و ملت ایران از مردم خواست که هوشیاری خود را در مقابل دشمنان داخلی و خارجی داشته باشند و با درایت عمل کنند.

فرماندار گمیشان گفت: مردم عزیز از تخریب‌های دشمن قبل از انتخابات هوشیار باشند.

وی به سیاست‌های تفرقه‌افکنانه و موذیانه آمریکا در ایجاد اغتشاش اشاره کرد و اذعان داشت: دشمنان هیچ وقت به صورت مستقیم وارد نمی‌شوند و از طریق نیروهای وابسته داخلی اقدام به تخریب و اغتشاش می‌کنند.

فرماندار گمیشان به نقش حیاتی ولایت فقیه در اداره کشور اشاره کرد: پشتیبانی از ولایت‌فقیه را باعث نابودی نقشه‌های دشمنان ایران و اسلام دانستند.

رئیس شورای آموزش و پرورش گمیشان با اشاره به فتنه سال 88 به نقش خواص در ایجاد اغتشاش و یا ایجاد آرامش در کشور تاکید کرد: اگر اکنون فتنه هم باشد خیلی بزرگ‌تر و خطرناک‌تر از فتنه 88 خواهد بود و با رنگ و لعاب و چهره جدید وارد خواهد شد و اگر ما رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرمشق خود قرار دهیم فتنه‌گران و دشمنان شکست‌خورده و از رسیدن به مقاصد و اهداف شوم خود مایوس خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های سالگرد ارتحال امام راحل در سطح شهرستان اشاره کرد و از مسئولان ادارات و اعضای شورا خواست که چهره شهر را با نصب پارچه و بنر طوری باشد که مناسب این روز باشد.

انتهای پیام/2307/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول