اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ملایر:

هرکس که در انتخابات شرکت نکند به خون شهدا و نظام خیانت کرده است

امام جمعه موقت ملایر گفت: اگر کسی با هر هدفی در انتخابات 24 خرداد ماه شرکت نکند و خود را از مملکت و مردم دور بداند، به خون شهدا و اهداف نظام خیانت کرده است.

هرکس که در انتخابات شرکت نکند به خون شهدا و نظام خیانت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام عبدالله مقدسیان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: انجام عمل صالح و داشتن تقوا انسان را از مسیر انحراف باز می‌دارد.

وی داشتن عقل و تدبیر را از خصوصیات انسان‌های مؤمن و با تقوا برشمرد و افزود: انسان آگاه و مؤمن نفس اماره را زیر پا گذاشته و در مسیری که خداوند به عنوان هدایت برایش ترسیم کرده گام برمی‌دارد.

خطیب موقت جمعه ملایر، پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) را عقل محض عنوان کرد و گفت: آنها کسانی بودند که هرگز در طول عمر با برکت خود لغزش و خطایی نداشته و به عنوان الگوی تمام انسان‌ها در همه امور بوده و ما به عنوان مسلمان وظیفه پیروی از آنها را داریم.

وی در ادامه به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: انتخاب درست مردم سرنوشت چهار ساله کشور را رقم خواهد زد.  

مقدسیان تصریح کرد: بالاترین فقر برای انسان جهل و نادانی است و مردم باید با شناخت و آگاهی کامل رأی دهند و کاندیدایی را انتخاب کنند که از نظر تقوا، اخلاص، عقل و تدبیر از همه بالاتر باشد.

وی ابراز داشت: عزت مملکت و نظام در گرو شرکت مردم در انتخابات بوده و اگر کسی با هر هدفی در انتخابات 24 خرداد ماه شرکت نکند و خود را از مملکت و مردم دور بداند، به خون شهدا و اهداف نظام خیانت کرده است.

امام جمعه موقت ملایر شرکت نکردن مردم را در انتخابات را باعث دلگرمی و شادی دشمنان قسم خورده نظام دانست و افزود: اگر عده‌ای در انتخابات شرکت نکنند دشمن خیال می‌کند که مردم از نظام خسته شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کسی را برگزینید که حس ریاست‌طلبی نداشته باشد و به خاطر پست و مقام آبروی دیگران را نبرد، بلکه هدف و قصدش خدمتگزاری به مردم باشد.

مقدسیان ابراز داشت: امیدواریم کسی که سکانداری چهار سال ریاست جمهوری کشور را بر عهده می‌گیرد بتواند مشکلات، نابسامانی‌ها و گرانی‌ها را از میان بردارد.

وی در ادامه سخنان خود به اتفاقات مهم تاریخ انقلاب در خرداد ماه اشاره کرد و گفت: دو واقعه تلخ 14 خرداد سال 68 و 15 خرداد سال 42 هرگز از ذهن ملت ایران نخواهد رفت.

خطیب جمعه ملایر با اشاره به رحلت جانگداز بنیانگذار انقلاب در 14 خرداد سال 68 گفت: رحلت امام در شرایط بسیار حساس انقلاب اتفاق افتاد و در آن روزها تحلیل‌گران خارجی بر این نظر بودند که با رفتن امام عمر انقلاب به پایان ‌می‌رسد.

وی تصریح کرد: تدبیر و دوراندیشی امام در انتخاب ولایت فقیه و رهبری فرزانه برای سکانداری نظام باعث شد تا مجلس خبرگان ساعاتی بعد از رحلت امام (ره) با حرکتی هوشمندانه رهبر معظم انقلاب را برای رهبری کشور برگزیند.

مقدسیان حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر پاک امام خمینی(ره) را نشان از ارادت مردم به امام برشمرد و گفت: مردم ایران هرگز راه امام را فراموش نکرده‌اند و بعد از گذشت بیش از 24 سال از رحلت امام همچنان به آرمان‌های امام و شهدا پایبندند.

وی افزود: اکنون نیز رهبری انقلاب با تدبیر هوشمندانه خود در مقابل تمام توطئه‌های دشمن ایستاده و سکانداری انقلاب را برعهده دارد.

انتهای پیام/89013/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول