اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد عنوان کرد

همکاری بیش از 6 هزار نفر با ستاد انتخابات بویراحمد

فرماندار بویراحمد گفت: در سه انتخابات شوراها، میان‌ دوره‌ای خبرگان و ریاست‌جمهوری بیش از 6 هزار نفر با ستاد انتخابات بویراحمد همکاری دارند.

همکاری بیش از 6 هزار نفر با ستاد انتخابات بویراحمد

محمد الفونه امروز درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به سه انتخابات آینده در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: سه انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شوراهای شهر و روستاها همزمان در سطح کشور برگزار می‌شود که برگزاری هر یک از آن‌ها از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار بویراحمد حضور مردم در انتخابات آتی را مهم برشمرد و تصریح کرد: مسئولان و متولیان اجرایی در امر انتخابات شرایط لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر خلق حماسه سیاسی فراهم کنند تا با حضور چشم‌گیر ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان انقلاب زده شود.

الفونه در ادامه انتخابات شوراهای شهر و روستا را در سرنوشت مردم مهم خواند و گفت: در 11 خرداد ماه اسامی احراز صلاحیت کاندیداهای شوراها به صورت رسمی اعلام می‌شود و هر کدام از کاندیداهای انتخابات شوراها در زمان قانونی فعالیت انتخاباتی خود در سطح شهرها و روستاها را شروع می‌کنند.

وی، تاکید کرد: تبلیغات کاندیدای احراز صلاحیت شده شوراها باید در چارچوب قانون باشد و مطابق قانون عمل کنند.

آمادگی کامل بویراحمدی‌ها در خلق حماسه سیاسی

مسئول ارشد اجرایی در بویراحمد ضمن تاکید مجدد بر لزوم تبلیغات قانونی کاندیداهای احراز صلاحیت شده شوراهای شهر و روستا و عشایر اذعان کرد: کاندیداهای این دوره از انتخابات شوراها نباید مردم را تحت فشار قرار دهند و با حضور در برنامه‌های مختلف در سطح شهر و روستا مزاحمت ایجاد کنند.

الفونه ادامه داد: نوع تبلیغات که امروزه در سطح شهرهای استان رواج پیدا کرده اثرات منفی در فرهنگ عمومی داشته و از این رو  تقاضا داریم فرهنگ صحیح تبلیغات را مدنظر قرار دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت انتخابات پیش‌رو در سطح کشور تمهیدات لازم به منظور برگزاری هر چه باشکوه انتخابات آینده صورت گرفته و هیچ گونه گزارشی مبنی بر بروز مشکل در این خصوص در سطح شهرستان نداشته‌ایم.

فرماندار بویراحمد به میزان آمادگی این شهرستان در انتخابات آینده اشاره کرد و گفت: با در پی بودن سه انتخابات مهم در 24 خردادماه، تعیین صلاحیت نیروی انسانی مورد نیاز در انتخابات صورت گرفته و قریب به 6 هزار نفر در انتخابات امسال با این ستاد شهرستانی همکاری دارند.

انتهای پیام/82011/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول