اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

وعده‌های نامزدهای انتخاباتی تنها برای کسب آرا نباشد

امام جمعه کرج گفت: وعده‌های نامزدهای انتخاباتی تنها برای کسب آرا نباشد.

وعده‌های نامزدهای انتخاباتی تنها برای کسب آرا نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: با توجه به انجام تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و وعده‌های آنان مردم باید فرد اصلح و کارآمد را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وعده‌هایی که بیشتر نامزدهای انتخاباتی به مردم می‌گویند رفع مشکلات اقتصادی است لذا آنان باید به گفته‌های خود مطمئن باشند و در صورت کسب رأی بتوانند این شعار خود را به درستی محقق کنند.

کازرونی رفع مشکلات اقتصادی را مهم خواند و افزود: البته درست است که باید این مشکل هر چه سریع‌تر رفع شود اما نامزدهای انتخاباتی تنها برای کسب آرا این شعارها را ندهند چراکه در صورت انتخاب شدن مردم از آنها انتظار دارند که شعارهای خود در این زمینه و مسائل دیگر به درستی محقق سازند.

امام جمعه کرج در ادامه سخنان خود بر حضور پرشور مردم در این انتخابات تأکید کرد و گفت: دشمنان امروز برای اینکه این انتخابات را دچار خدشه کنند با تبلیغات منفی در نظر دارند تا مانع از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی شوند اما باید مردم با حضور پرشور خود خط بطلان بر خواسته‌های دشمنان بکشند و آنان را شکست دهند.

کازرونی تأکید کرد: مسئولان برگزارکننده این انتخابات نیز باید با فراهم کردن بسترهای لازم، مردم را تشویق و ترغیب به حضور در انتخابات کنند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در این انتخابات حماسه سیاسی را در کشور محقق می‌سازند، گفت: خلق حماسه سیاسی از سوی مردم در روز 24 خردادماه محقق خواهد شد و دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

خطیب جمعه کرج در بخشی دیگر از سخنان خود به سالگرد ارتحال امام اشاره کرد و گفت: برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال امام نیز یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان به شما می‌رود لذا باید با تمام توان این مهم را نیز برگزار کرده و به دشمنان اثبات کنیم که ما هرگز آرمان‌های امام و انقلاب را فراموش نمی‌کنیم و به آن پایبندیم.

انتهای پیام/2302/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول