اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین خبر داد

بیش از 22 هزار سالمند تحت پوشش کمیته امداد قزوین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: در حال حاضر بیش از 22 هزار سالمند نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

بیش از 22 هزار سالمند تحت پوشش کمیته امداد قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، هدایت صفری در دیدار با مسئولان آسایشگاه خیریه سالمندان شهر قزوین اظهار داشت: امروز کمیته امداد جامعه هدف متنوعی را تحت حمایت دارد و بر اساس نیازمندی‌های آنان بسته‌های حمایتی خود را تهیه و تقدیم می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این نهاد به عنوان بزرگ‌ترین نهاد حمایتی کشور سعی دارد با هم‌افزایی و مشارکت سایر مؤسسه‌های خیریه خدمات مؤثر و مطلوب‌تری را به خانواده‌های نیازمند و قشرهای آسیب دیده ارائه دهد تا بتواند ذائقه دهک‌های کم درآمد جامعه را نسبت به نظام ولایی ارتقا بخشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با اشاره به آمار سالمندان تحت حمایت این نهاد مقدس بیان کرد: در حال حاضر بیش از 22 هزار سالمند نیازمند زیر پوشش کمیته امداد هستند و 58 درصد از سالمندان تحت حمایت امداد به صورت انفرادی زندگی می‌کنند.

صفری ادامه داد: قسمت اعظم آن نیز زنان سرپرست خانوار هستند از این رو کمیته امداد گام‌های مناسبی را در راستای ارتقای سلامت سالمندان برداشته است، اما کافی نیست و ضروریست امور سالمندان از دغدغه امدادی به دغدغه جامعه تبدیل شود.

وی اذعان داشت: تعامل خوبی بین این نهاد با مؤسسات خیریه وجود دارد و همه باید تلاش کنیم با یک هم‌افزایی و توان بیشتر خدمات مؤثر و مطلوب‌تری را به جامعه هدف و سالمندان نیازمند ارائه دهیم تا کیفیت زندگی سالمندان کاهش پیدا نکند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین عنوان کرد: امروز کمیته امداد با خدماتی که ارائه می‌دهد، سعی دارد استقلال معیشتی و خوداتکایی خانواده‌های تحت حمایت را در جامعه محقق کند.

صفری اضافه کرد: از این رو خدمات و بسته‌های حمایتی خود را به صورت زمان‌دار و هدفمند به جامعه هدف توزیع می‌کند و خدمات این نهاد هم برای مسئولان و مردم و هم برای جامعه هدف کاملاً محسوس و ملموس است.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول