اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد اردبیل خبر داد

پرداخت 144 میلیون تومان هزینه درمانی به مددجویان کمیته امداد اردبیل

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: در یک سال اخیر 144 میلیون تومان از بابت هزینه‌های بهداشتی و درمانی به خانواده‌های زیر‌پوشش نهاد حمایتی کمیته امداد در اردبیل پرداخت شده است.

پرداخت 144 میلیون تومان هزینه درمانی به مددجویان کمیته امداد اردبیل

جلیل قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این خدمات معمولاً در حوزه بیماری‌های صعب‌العلاج و مشکلات حاد مددجویانی بوده است که از طریق بیمه روستایی توان پرداخت هزینه‌های درمانی را نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در راستای رسالت عظیم خود در دستگیری از فقرا و نیازمندان به شکل همه جانبه تلاش‌های مثبتی را در رفع نیازمندی‌های متنوع مددجویان انجام داده، عنوان کرد: آنچه که در این زمینه به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گرفته ارائه خدمات بی‌منت با ظرفیت عظیم حل مشکلات و نارسایی‌ها در امور مردمی است.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل از هزینه‌کرد 994 میلیون تومان بابت سایر خدمات ارائه شده به خانواده‌های زیر‌پوشش این نهاد خبر داد و افزود: در کنار خانواده‌های نیازمند زیر‌پوشش این نهاد برخی از خدمات ما مشمول تمام فقرا و مستضعفان جامعه است که به صورت مطلوب و شایسته انجام می‌شود.

قدیمی ادامه داد: در این زمینه 226 میلیون تومان پرداختی داشتیم که شامل کمک هزینه تحصیلی، درمانی، تهیه جهیزیه و معیشت خانواده‌های نیازمند غیر‌مددجوی این نهاد بوده است.

این مسئول تاکید کرد: ما در مجموع 9 میلیارد و 486 میلیون تومان در یک سال گذشته در حوزه‌های مختلف به مددجویان زیر‌پوشش و نیازمندان مستعد کمک مالی کردیم تا بخشی از ناهمگونی زندگی آنها برطرف شده و تعادل در زندگی خانواده‌های نیازمند برقرار شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل تنوع خدمات ارائه شده را اعم از حمایتی، معیشتی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و اشتغالزایی یادآور شد و متذکر شد: در حال حاضر حدود 10 هزار خانوار در مرکز استان از خدمات کمیته امداد به اشکال مختلف بهره‌مند هستند.

قدیمی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: بخشی از این مددجویان عادی و بخشی نیز زیر‌پوشش طرح شهید رجایی قرار دارند که ما در حد وسع و توانمان سعی می‌کنیم از این خانواده‌ها دستگیری کنیم.

انتهای پیام/62003/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول