اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌شمالی:

2 هزار مددجوی کمیته امداد خراسان‌شمالی نیازمند مسکن هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌شمالی گفت: 2 هزار و 349 مددجوی زیرپوشش این نهاد در استان نیاز به مسکن دارند.

2 هزار مددجوی کمیته امداد خراسان‌شمالی نیازمند مسکن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار کرد: از ابتدای فعالیت‌های این نهاد تاکنون بالغ بر 9 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی احداث و یا تأمین شده که در اختیار مددجویان نیازمند قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه افراد یاد شده فاقد هرگونه زمین و مسکن کلنگی بوده و تاکنون نیز در مسکن مهر ثبت نام نشده‌اند، افزود: این نهاد در نظر دارد طی امسال با احداث دو هزار و 600 واحد مسکونی در رفع مشکل این افراد اقدام کند.

حسین‌پور با اشاره به اینکه تأمین مسکن مددجویان از جمله اولویت‌های این نهاد به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: با تلاش‌هایی که سال گذشته انجام شد، 791 واحد مسکونی شهری در قالب مقاوم‌سازی، احداث و خرید در اختیار مددجویان این نهاد قرار گرفت.

وی در خصوص واحدهای روستایی به بهره‌برداری رسیده این نهاد در استان طی سال گذشته تصریح کرد: 91 یک هزار و 190 واحد مسکن مددجویی روستایی اجرا و به افراد نیازمند تحویل داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی با تشریح اولویت‌های واگذاری مسکن مددجویان این نهاد گفت: بر همین اساس ایتام، مناطق محروم، مددجویان پرعائله و فاقد سرپرست و در نهایت مددجویان یک تا دو نفره در اولویت احداث یا خرید مسکن قرار دارند.

حسین‌پور، تأمین مسکن شهری را بخشی از مصوبات سفرهای مقام معظم رهبری به استان دانست و یادآور شد: در این راستا احداث 600 واحد مسکن شهری طی امسال با تخصیص فاز اول اعتبارات رهبری  به زودی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/63002/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول