اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کهگیلویه عنوان کرد

ارائه خدمات فرهنگی با 20 سرفصل کاری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

مدیر کمیته امداد کهگیلویه گفت: 20 مورد از 32 سرفصل کاری این نهاد مربوط به کارهای فرهنگی است و آموزش ترجمه قرآن یکی از سرفصل‌های فرهنگی ارائه شده به مددجویان بازمانده از تحصیل است.

ارائه خدمات فرهنگی با 20 سرفصل کاری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، همایش «آموزش ترجمه قرآن» ویژه دختران بازمانده از تحصیل تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه برگزار شد.

عنایت رحیمی‌نیا، مدیر کمیته امداد کهگیلویه در این همایش با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان کهگیلویه با 32 سرفصل کاری به مددجویان تحت حمایت خدمات‌رسانی می‌کند، اظهار داشت: یک بعد از خدمات کمیته امداد مربوط به امورات فرهنگی است.

وی، سرفصل‌های کاری حوزه فرهنگی این نهاد را بالغ بر 20 مورد خواند و گفت: برگزاری همایش آموزش ترجمه قرآن یکی از این سرفصل‌های حوزه فرهنگ کمیته امداد به شمار می‌آید.

رحیمی‌نیا با بیان اینکه بازماندگان از تحصیل نباید از آموزش قرآن محروم بمانند به تبیین فضیلت و برکات قرآن در زندگی پرداخت و ابراز داشت: این آموزش‌ها تأثیر شگرفی در زندگی افراد جامعه هدف داشته است.

وی در ادامه افزود: بیش از شش هزار و 600 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در دوره‌های مختلف آموزشی شرکت کردند.

مدیر نهاد حمایتی کهگیلویه، ارائه خدمات فرهنگی به بیش از شش هزار دانش‌آموز و قریب به هزار دانشجوی در حال تحصیل تحت حمایت کمیته امداد را متذکر شد و اذعان داشت: در سال گذشته بالغ بر هفت میلیارد ریال در بخش فرهنگی کمیته امداد شهرستان هزینه شده است.

رحیمی‌نیا، قرآن کریم را مادر تمام سندهای راهبردی در دنیا دانست و تصریح کرد: اگر کسی زندگی خود را بر پایه مفاهیم و آموزه‌های قرآنی بنا کند، می‌تواند به اهداف والای خود برسد.

سید محمد حسینی‌طلب، قرآن را کتاب زندگی و پایه و ساس رسالت خاتم‌الانبیاء عنوان کرد و گفت: قرآن نسخه شفابخشی است که مانند آن در هیچ جای دنیا پیدا نشده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه ادامه داد: این کتاب آسمانی کاملترین، جامع‌ترین، ماندگارترین و اثرگذارترین کتابی است که امروز در اختیار ما مسلمانان قرار دارد و افتخار می‌کنیم که این کتاب آسمانی تحریف نشده جامعی است که برای نجات تمامی بشر از ناحیه خداوند آمده است.

حسینی‌طلب، موانع ایجاد شده توسط دنیاخواهان را عامل غفلت بشر از این هدیه آسمانی خواند و تصریح کرد: همین گروه اندکی که به قرآن تمسک می‌جویند، نامشان آوازه تمام مجالس و محافل و برای تمامی تاریخ است.

وی در ادامه افزود: امام خمینی(ره) پیشوای بزرگ ما سلاحی جز قرآن و اهل بیت(ع) برای ریشه‌کن کردن پایه‌های ظلم و ستم نداشتند و اینگونه بود که در مقابل دستگاه شاهنشاهی مسلح به تمام تسهیلات روز و تحت حمایت دوئل بزرگ و قدرتمند به پیروزی رسیدند.

این کارشناس مذهبی قرآن با تقدیر از ارائه خدمات فرهنگی از سوی کمیته امداد گفت: زندگی بر محور قرآن دارای خیر و برکت و مایه اطمینان قلب است.

به گزارش فارس در پایان این مراسم بسته‌های آموزشی قرآن کریم به صورت نمادین به پنج نفر از خواهران غیر محصل مددجوی کمیته امداد اهدا شد.

انتهای پیام/82016/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول