اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی:

رسالت اصلی کمیته امداد توانمندسازی است

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه رسالت اصلی تعریف شده کمیته امداد، توانمندسازی است، گفت: با آموزش دادن به نیازمندان، خانواده‌ای که نیازمند است خود می‌تواند تولید کننده باشد.

رسالت اصلی کمیته امداد توانمندسازی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد‌علی هاشمی صبح امروز در افتتاح ساختمان اداره کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز کمیته امداد امام خمینی‌(ره) مفتخر است بعد از گذشت 34 سال از زمان اعلام کمیته امداد توسط امام خمینی، محل مناسبی برای همه نیازمندان باشد.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رجب قرار داریم تصریح کرد: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان از زیباترین ماه‌های خداست پس باید یکایک ما قدر این ماه‌های پرفیض الهی را بدانیم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور ادامه داد: حماسه سیاسی‌ که مقام معظم رهبری فرموده بودند از هم‌اکنون شروع شده چرا که حماسه مانند جنگ است در صورتی که حدود 34 سال در جبهه‌های مختلف با استکبار در دفاع و نزاع هستیم.

هاشمی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری، یادآور شد: مقام معظم رهبری امسال را سال مبارزه با استکبار با حماسه اقتصادی دانستند و انتخاب نام سال را با برنامه‌ریزی دقیقی انتخاب کرده‌اند.

وی ابراز داشت: از آنجا که استکبار با ترفند‌های خود هر موضوعی را از دید خود تحلیل کرده و به تمام دنیا منتقل می‌کند، مقام معظم رهبری ورود استکبار در ارتباط با انتخابات و فتنه‌های احتمالی آنها را پیش‌بینی کرده‌اند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گفت: استکبار جهانی با کیان و اصل نظام اسلامی مخالفت کرده و با اسلام درگیر است و سالی که با شعار حماسه سیاسی حماسه اقتصادی نامگذاری شده، وظیفه آحاد مردم جامعه است که این حرکت را چنانکه مورد نظر رهبری است محقق کنند.

هاشمی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند، در یک جبهه دیگر ، حماسه را آغاز خواهیم کرد و از فشاری که بر آحاد مردم غلبه کرده نجات پیدا می‌کنیم، گفت: کشور ما یک کشور استثنایی است چرا که با وجود همه تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی مقاومت کرده و مورد عنایت ویژه ولی‌عصر (عج) قرار داریم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد افتخار دارد که یک نهاد مردمی است، افزود: نهادی ویژه برای اینکه دست مردمانی که توانایی اقتصادی ندارند را گرفته و آنها را یاری کند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی اضافه کرد: هر کسی که می‌خواهد خانه را ترک کند باید قصد قربت کند که امروز کار خیری انجام دهد و شما چه بخواهید و چه نخواهید به قصد قربت حرکت می‌کنید.

هاشمی ابراز داشت: دفاتر کمیته امداد امام خمینی محل مناسبی برای همه افراد نیازمند است و علاوه بر کشور ایران حتی در همه کشورهای مسلمان کمک‌رسانی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: کمیته امداد محل استقرار و تضعیف کردن نیازمندان نیست بلکه محلی برای نگه داشتن عزت و کرامت نیازمندان است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی متذکر شد: رسالت اصلی تعریف شده در کمیته امداد امام خمینی، توانمندسازی است، پس وظیفه ماست تا آموزش داده و کمک کنیم تا خانواده‌ای که نیازمند است خودش بتواند تولید کننده باشد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: نیروهای مؤمن، متدین و با انگیزه‌ای در نهاد کمیته امداد فعالیت می‌کنند و روزی فرا می‌رسد که هیچ نیازمندی نداشته باشیم.

انتهای‌پیام/69017/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول