اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

آبرسانی به روستاهای راور 4 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

فرماندار راور گفت: تکمیل کامل چرخه آبرسانی به روستاهای شهرستان راور 4 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

آبرسانی به روستاهای راور 4 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، استاندار کرمان در آیین بهره‌برداری از سه طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان راور اظهار داشت: خدمات نظام جمهوری اسلامی در روستاها در بخش‌های مختلف چشمگیر و کم نظیر است و موجب خوشحالی است که مردم شاهد خدمات نظام هستند.

اسماعیل نجار با اشاره به افتتاح شبکه آبرسانی به روستای فیض‌آباد راور خاطر نشان کرد: با توجه به فاصله دور این روستا با مرکز شهرستان و سخت عبور بودن مسیر، عملیات انتقال شبکه انتقال آب به دست متخصصان داخلی اجرا شد.

وی تصریح کرد: اقدامات انجام شده با همه سختی‌ها و دشواری‌ها باز هم در برابر شأن مردم کرمان و راور اندک است و مسئولان وظیفه دارند همه توان خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار گیرند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در سال گذشته یک هزار و 600 کیلومتر خط انتقال آب روستایی در کرمان اجرا شده است، طول بزرگراه‌ها تا پایان دولت در استان کرمان به یک هزار و 600 کیلومتر می‌رسد و این تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های نظام و دولت خدمتگزار است.

نجار بیان داشت: برای تسریع و تسهیل امور، برنامه‌ریزی و توزیع بودجه به فرمانداران و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها واگذار شد که این مهم در راستای عدالت بیشتر انجام شده و نتایج خوبی در برداشته است.

محمدرضا شریفی فرماندار راور در حاشیه بهره‌برداری این طرح‌ها گفت: طرح آبرسانی افتتاح شده 11 روستا را در بر می‌گیرد و جمعیت روستاهایی که از طرح آبرسانی بهره‌مند شده‌اند، 5 هزار نفر است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح به دلیل سخت‌گذر بودن منطقه با دشواری‌های خاص خود روبه‌رو بوده ، ابراز داشت: 14 میلیارد ریال به منظور اجرای طرح آبرسانی به روستای فیض‌آباد هزینه شده است.

فرماندار راور با اشاره به اینکه برای اتمام و توسعه شبکه آبرسانی به این روستاها 4 میلیارد ریال دیگر نیاز است، عنوان کرد: همچنین با حضور استاندار کرمان یک واحد مرغداری با 3 میلیارد ریال اعتبار و یک طرح آبیاری تحت فشار نیز بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/2446/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول