اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

به دور از تعصبات قومی، قبیله‌ای فرد اصلح را برگزینیم

امام جمعه پارس‌آباد گفت: شایسته آن است که به دور از تعصبات قومی،‌ قبیله‌ای و حزبی و گروهی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنیم.

به دور از تعصبات قومی، قبیله‌ای فرد اصلح را برگزینیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس‌آباد اظهار داشت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات و شرکت با صلابت آنها یک تکلیف شرعی، دینی و عبادی است که باید به معنای واقعی به آن عمل شود.

وی با یادآوری اینکه باید در صحنه انتخابات اصلح‌ترین فرد و شایسته‌ترین کاندیدا از لحاظ مدیریتی و کارآمدی گزینش شده و در سنگر خدمت‌رسانی حاضر باشد، تصریح کرد: ملت ما با بصیرت و همدلی، 24 خرداد حماسه‌ای را خلق می‌کند که این حماسه دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار می‌کند.

علوی با بیان اینکه ملت ایران با صلابت کامل در انتخابات یک بار دیگر دندان طمع دشمنان انقلاب را بیرون می‌آورند و عزت دوباره به حیات طیبه انقلاب می‌بخشند، خاطر نشان کرد: استکبار از حضور سیل‌آسای ملت ایران در انتخابات پیش رو در هراس و نگرانی است و به شدت به هذیان‌گویی افتاده است.

این مسئول کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها را به عقلانیت و تدبیر در سخن، امور و برنامه‌ریزی فرا خواند و بیان کرد: این نهایت بی‌انصافی است که میدان انتخابات و تبلیغات را میدان دعوا و درگیری و نزاع دو طرفه کنیم.

وی صحنه انتخابات را صحنه نمایش توانمندی برای ارائه خدمت بی‌منت توصیف کرد و ادامه داد: توصیه می‌کنم در آستانه سالگرد رحلت امام همه به حرمت آن پیر مراد تمام بداخلاقی‌ها و تبلیغات سوء‌ را کنار بگذارند و مطابق با مرام‌نامه و وصیت امام راحل در این عرصه حاضر شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه پارس‌آباد اضافه کرد: امام خمینی سرمایه عظیم این ملت است که هیچ وقت از یادها و خاطره‌ها نمی‌رود و اعزام کاروان‌های زیارتی به حرم آن حضرت باید شایسته و برازنده آن پیر مراد انجام شود.

علوی از سخنرانان و خطبای مجالس سالگرد امام خواست برجسته‌ترین خصوصیت‌ها و سیره امام راحل را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهند تا خلأیی در این مسیر به وجود نیاید.

وی با یادآوری اینکه حضور مردم در برنامه‌های 14 و 15 خرداد تجدید بیعت با امام و مکتب انقلاب می‌باشد، گفت: 14 و 15 خرداد در تاریخ این سرزمین نقطه حیاتی است چرا که در یوم‌الله 15 خرداد مردم ما حرکتی را شروع کردند که نقطه عزتمند آن تا امروز تداوم دارد.

علوی همه عاشقان و دوستداران نظام را به شرکت با شکوه و عزتمندانه در مراسمات پیش رو دعوت کرد و افزود: همه وظیفه داریم با حضور با شکوه خود در آستانه انتخابات ادای دین به امام و شهدا کنیم.

انتهای پیام/62001‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول