اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود تأکید کرد

توجه به معیارهای فرد اصلح در بیانات رهبری / رئیس‏جمهور آتی نقاط ضعف دولت امروز را نداشته باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با تأکید بر لزوم توجه به معیارهای فرد اصلح در بیانات رهبری گفت: رئیس‏جمهور آتی نقاط ضعف دولت امروز را نداشته باشد.

توجه به معیارهای فرد اصلح در بیانات رهبری / رئیس‏جمهور آتی نقاط ضعف دولت امروز را نداشته باشد

حجت‌الاسلام حسین قرغی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود در حاشیه مراسم گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در سخنانی با گرامیداشت میلاد امام علی(ع) و فتح خرمشهر اظهار داشت: امسال میلاد امام علی(ع) با سالروز فتح خرمشهر مقارن شده است و این تقارن نشان از عظمت فتح خرمشهر است که امام خمینی (ره) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی افزود: باید یاد حماسه فتح خرمشهر را همیشه زنده نگه داریم؛ چرا که یکی از حماسه‌های بزرگ ملت ایران محقق شد و ملت ما با دست خالی و با قدرت ایمان و شجاعت توانست دشمن تا دندان مسلح را از خرمشهر به عقب براند و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود تصریح کرد: رزمندگان اسلام با توکل برخدا و گوش به فرمان امام راحل برای فتح خرمشهر حرکت کردند و توانستند با خلق یک حماسه بزرگ دشمنان را مغلوب و مقهور قدرت الهی خود کنند.

قرغی با اشاره به انتخابات پیش روی اظهار داشت: ما باید حماسه خلق کنیم و این خلق حماسه با الگوبرداری از حماسه‌های دیگر محقق می‌شود و از خرداد ماه و حماسه فتح خرمشهر این الگو را می‌توان گرفت.

وی تصریح کرد: شهدا از ما می‌خواهند که راه آنها که حفظ انقلاب و اسلام و میهن است را ادامه دهیم و حضور در انتخابات می‌تواند ادامه دادن راه شهدا باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: باید با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح در تحقق حماسه سیاسی رهبر فرزانه انقلاب نقش داشته باشیم.

قرغی افزود: شاخص‏ها و معیارهای فرد اصلح در بیانات رهبر فرزانه انقلاب بارها و بارها بیان شده است و ساده‏ترین بیان ایشان این است که کسی که نقاط قوت رئیس جمهوری فعلی را داشته و نقاط ضعف او را نداشته باشد.

وی تاکید کرد: همه اقشار جامعه و به خصوص اصناف و بازاریان که جزو پیش‏قدمان انقلاب بوده و هستند باید با بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت و دیگران را نیز برای انجام این تکلیف شرعی و الهی دعوت کنند.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول