اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیجار:

ملت ایران با انتخاب فرد اصلح بار دیگر اتاق فکر دشمنان را منفعل می‌کنند

فرمانده سپاه بیجار گفت: ملت مؤمن و آگاه ایران در 24 خرداد امسال با شرکت آگاهانه در پای صندوق‌های رأی و با انتخاب فرد اصلح بار دیگر اتاق فکر دشمنان را منفعل خواهند کرد.

ملت ایران با انتخاب فرد اصلح بار دیگر اتاق فکر دشمنان را منفعل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سید حسن محمودی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج شهرستان بیجار که به مناسبت گرامیداشت و تجلیل از رزمندگان و شهدای والامقام عملیات بیت‌المقدس برگزار شد، گفت: رزمندگان عملیات بیت‌المقدس قهرمانان دفاع از میهن اسلامی بودند که با رشادت و دلاورمردی در سخت‌ترین شرایط جنگ تحمیلی از کشورمان دفاع کردند.

وی گفت: رزمندگان جان برکف و غیور ایران اسلامی با دست خالی ولی با تکیه بر ایمان و اخلاص در برابر ابر قدرت‌ها و تجهیزات پیشرفته آن‌ها ایستادند و نشان دادند که ملت ایران هیچگاه در برابر ظلم و تجاوز تسلیم نخواهد شد.

فرمانده سپاه بیجار افزود: سوم خرداد آزمون پایداری در اهداف بزرگ و متعالی جمهوری اسلامی ایران بود که در قالب عملیات بزرگ بیت‌المقدس صحنه‌های غرورآفرینی را رقم زد و حاصل آن نیز آزادسازی عزت‌آفرین خرمشهر بود.

وی با بیان اهمیت و حساسیت عملیات بیت‌المقدس تصریح کرد: عملیات بیت‌المقدس آخرین حلقه از راهبرد آزادسازی سرزمین‌های اشغالی کشورمان بود.

فرمانده سپاه بیجار به اهمیت و جایگاه ویژه بسیج و سپاه پاسداران در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور سپاه و بسیج در صحنه‌های مختلف به مردم احساس امنیت و آرامش می‌دهد و رویای دست‌درازی به خاک میهن را هم از سر دشمنان بیرون می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در عرصه‌های مختلف به‌ویژه انتخابات گفت: مردم ایران اسلامی در 24 خرداد امسال نیز با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه تاریخی دیگری را رقم می‌زنند.

امام جمعه بیجار نیز در ادامه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بیش از 450 شهید والامقام بیجار گفت: مردم بیجار هم مانند سایر ملت ایران آماده‌اند تا در 24 خرداد بار دیگر با حماسه‌آفرینی و حضور گسترده در انتخابات کام دشمنان نظام را تلخ‌تر از همیشه کنند.

حجت‌الاسلام علی مرادی تأکید کرد: ملت مؤمن و آگاه ایران اسلامی در 24 خرداد امسال با شرکت آگاهانه در پای صندوق‌های رأی و با انتخاب فرد اصلح بار دیگر اتاق فکر دشمنان را منفعل خواهند ساخت و از این پیچ تاریخی هم با صحت و سلامت عبور خواهند کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از فعالان طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج قدردانی شد.

انتهای پیام/79015/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول