اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

ملت ایران در حماسه‌سازی قهرمان هستند

امام جمعه زابل به انتخابات 24 خردادماه جاری اشاره کرد و گفت: ملت ایران، ملتی حماسه‌ساز بوده و در حماسه‌سازی قهرمان هستند.

ملت ایران در حماسه‌سازی قهرمان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی در خطبه‌های امروز نماز جمعه زابل در مسجد المهدی (عج) این شهرستان ضمن سفارش نمازگزاران به تقوا اظهار داشت: امام خمینی (ره) مردی الهی بود که خداوند ایشان را به ملت ایران ارزانی داشت.

وی افزود: خداوند ملت ایران را دوست داشت که فردی بزرگ همچون امام خمینی (ره) را به مردم ایران هدیه کرد، مردی که آقایی و بزرگی را به ملت ایران بازگرداند.

خطیب جمعه زابل اضافه کرد: و باز هم خداوند ملت ایران را دوست داشت که بعد از امام (ره)، مقام معظم رهبری را ولی‌فقیه و رهبر ما قرار داد.

طباطبایی تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری صحبت می‌کنند حتی رهبران آزادیخواه دنیا هم اذعان دارند که ما از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی ایران، قوت می‌گیریم.

وی ادامه داد: شجاعت مقام معظم رهبری و سخنان شیوا و با درایت ایشان، تأثیر زیادی بر روی همه مردم دارد، در واقع ایشان کشتی نجات همه ما هستند و ما باید گوش به فرمان ایشان در تمامی لحظات باشیم.

امام جمعه زابل بیان داشت: مقام معظم رهبری همواره با سخنان اندیشمندانه و با درایت راهنمای ملت ایران و دیگر انسان‌های آزادیخواه جهان بوده و هستند، چنانچه به فرمایشات عمل کنیم و در مسیر صحیحی که ایشان رهنمون می‌شوند، گام برداریم هرگز به بیراهه نخواهیم رفت.

طباطبایی به انتخابات 24 خردادماه جاری اشاره کرد و گفت: ملت ایران، ملتی حماسه‌ساز بوده و در حماسه‌سازی قهرمان هستند.

وی افزود: انتظار می‌رود در انتخابات 24 خرداد، مردم ایران بیش از حد تکلیف و وظیفه شرکت کنند تا این شرکت و حضور حداکثری آنها در انتخابات مانند پتکی بر سر دشمنان فرود آید و آنها را برای همیشه مأیوس و نومید کنند.

خطیب جمعه زابل در ادامه به روز جهانی بدون دخانیات اشاره کرد و گفت: امیدواریم تمام جوامع بشری عاری از دخانیات باشد.

وی همچنین شهادت موسی‌بن جعفر (ع) را به همه مسلمین جهان و به ویژه شیعیان و دوستداران آن امام همام تسلیت گفت.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و از مردم منطقه خواست تا در انتخابات پیش رو با همدلی، اتحاد و انسجام همیشگی حضور یابند و حماسه‌ای که مدنظر مقام معظم رهبری است را محقق سازند.

سید باقر حسینی گفت: مردم ولایت‌مدار سیستان باید در انتخابات 24 خردادماه با شور و نشاط وصف‌ناپذیری شرکت کنند تا دشمنان مأیوس شده و عقب‌نشینی کنند.

انتهای پیام/75002/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول