اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

‌‌انتخابات نباید موجب کدورت‌ و کینه‌ شود

امام جمعه شهربابک گفت: ‌انتخابات نباید موجب کدورت‌ها و کینه‌ها شود و باید با دقت و تیز‌بینی صورت گیرد.

‌‌انتخابات نباید موجب کدورت‌ و کینه‌ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهربابک‌ با تأکید بر اهمیت شورا و مشورت اظهار داشت: شورا و مشورت در امور از سفارش‌های مؤکد خداوند متعال در قرآن کریم و ائمه معصوم (ع) است.

وی افزود: بسیاری از مشکلات و اختلاف‌ها به ویژه اختلافات خانوادگی و طلاق‌ها، ناشی از عدم مشورت جوانان با والدین و بزرگ‌ترها است.

منتظری با تسلیت سالروز شهادت امام موسی‌بن جعفر (ع) عنوان کرد: امام هفتم شیعیان ‌اسوه صبر و ظلم‌ستیزی بود که با تحمل همه مشکلات و سختی‌ها به فرهنگ صبر و مقاومت در راه اسلام معنی حقیقی بخشید.

وی همچنین با گرامیداشت پنجاهمین سالروز قیام 15 خرداد و سالروز عروج ملکوتی امام راحل گفت: قیام 15 خرداد محصول پیوند سه عنصر مهم اسلام، امام راحل و مردم ایران بود که برای همیشه در تاریخ مانده و امام راحل این روز عظیم را یوم‌الله نامید و برای همیشه عزای عمومی اعلام کرد.

خطیب جمعه شهربابک‌، رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در راستای رهبری امام خمینی (ره) دانست و افزود: طی سال‌های بعد از ارتحال امام خمینی (ره) در همه فراز و نشیب‌ها و توفان‌های پرتلاطم هوشیاری و تدبیرهای مقام معظم رهبری بوده که انقلاب اسلامی را به ساحل نجات رسانده است.

منتظری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، مردم را به انتخاب کاندیداهای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فراخواند و ابراز داشت: انتخابات نباید موجب کدورت‌ها و کینه‌ها شود و باید با دقت و تیز‌بینی کاندیداهای اصلح را شناسایی‌ و آنها را برای اداره کشور و شهر انتخاب کرد.

وی گفت: با هماهنگی‌های مسئولان شهرستان به ویژه نماینده‌، فرماندار و مدیر شرکت ملی صنایع مس شهرستان شهربابک به زودی مجهز به فرستنده تلویزیونی دیجیتال می‌شود.

انتهای پیام/80023/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول