اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد نماز جمعه دهدشت مطرح شد

لزوم تبیین جایگاه ستاد نماز جمعه در بین دستگاه‌های اداری

درنشست مشترک ستاد نماز جمعه دهدشت با فرماندار شهرستان بر تبیین جایگاه ستاد نماز جمعه در شورای اداری و لزوم تعامل ادارات و نهادها با این ستاد تأکید شد.

لزوم تبیین جایگاه ستاد نماز جمعه در بین دستگاه‌های اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، جلسه ستاد نماز جمعه دهدشت عصر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای ستاد نماز جمعه در باغ عمران چرام برگزار شد.

حجت‌الاسلام موسی برسیاه سنگر نماز جمعه را متعلق به دستگاه رهبری خواند و اظهار داشت: ستاد نماز جمعه بدون گرایش به حزب و گروه خاصی فعالیت می‌کند.

رئیس ستاد نماز جمعه دهدشت با تشریح عملکرد ستاد نماز جمعه دهدشت گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی متناسب با شرایط زمانی و مناسبت‌ها از سوی ستاد نماز جمعه برگزار می‌شود.

برسیاه تعداد اعضای ستاد نماز جمعه را بیش از 100 نفر برشمرد و ابراز داشت: این افراد به صورت افتخاری مطابق تخصص و تجربه‌ای که دارند در ستاد نمازجمعه خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی ادارات و نهادهای شهرستان در ستاد نماز جمعه یک نماینده دارند خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان تعامل خوبی با این ستاد دارند و همکاری‌های لازم را به‌عمل می‌آورند.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه ستادهای نماز جمعه فاقد ردیف بودجه و اعتبارات هستند اذعان داشت: به خاطر رویکرد فرهنگی ستاد نماز جمعه و گسترش فعالیت‌های این ستاد لازم است ادارات نسبت به اختصاص بخشی از بودجه فرهنگی به ستاد نماز جمعه مساعدت داشته باشند.

برسیاه بر تبیین جایگاه ستاد نماز جمعه در جلسه شورای اداری از سوی فرماندار تأکید کرد و گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب خدمت به ستاد نماز جمعه، خدمت به دین و تقوا بوده و ستاد نماز جمعه به عنوان بخشی از دستگاه رهبری با کمترین امکانات بیشترین فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهرستان را اجرا می‌کند.

رئیس ستاد نماز جمعه دهدشت فراخوان مسابقه"در سوگ خورشید" به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب با موضوعات" خاطره، شعر و داستان" را یکی از برنامه‌های پیش‌رو از سوی ستاد نماز جمعه عنوان کرد.

فرماندار کهگیلویه عضویت در ستاد نماز جمعه را افتخار دانست و با بیان اینکه ارتباط با امام جمعه در سر لوحه کاری قرار دارد افزود: روشن‌گر‌ی‌های ائمه جمعه در طول انقلاب در آگاه کردن مردم تأثیر بسزایی داشته و دارد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) درباره فضیلت نماز جمعه گفت: طبق فرموده نبی مکرم اسلام هر کس ایمان دارد نباید نماز جمعه را ترک کند.

وی نماز جمعه را سنگری بسیار کارآمد در مقابل تهاجم فرهنگی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب دانست و ابراز داشت: باید قدر این جایگاه با ارزش را دانست کما اینکه جایگاه و اهمیت نماز جمعه روز به روز بالنده‌تر می‌شود.

گفتنی‌ست در این نشست مسئولیت معاونت سیاسی ستاد نماز جمعه دهدشت به فرماندار کهگیلویه واگذار شد.

انتهای پیام/82016/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول