اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس مطرح کرد

منع پلیس از شائبه دخالت در انتخابات

فرمانده انتظامی فارس گفت: کارکنان نیروی انتظامی به پرهیز از هرگونه شائبه از دخالت منع شده‌اند.

منع پلیس از شائبه دخالت در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان اظهار داشت: حکومت اسلامی ما همان حکومت دوران امام علی (ع) است، با این تفاوت که در آن زمان مردم قدر امام علی (ع) را ندانستند اما در این زمان آگاه‌تر، بصیرتر، هوشیارتر، صبورتر، مقاوم‌تر، مومن‌تر و بهتر از آن دوران هستند.

وی در ادامه سخنان خود به عدم مداخله کارکنان انتظامی در جریان انتخابات اشاره و بیان کرد: پلیس فارس، در کنار سایر دستگاه‌ها، نه تنها مداخله‌ای در جریان انتخابات نداشته و به نفع و ضرر کسی حرکت نمی‌کند، بلکه تمام کارکنان نیز به پرهیز از هرگونه شائبه از دخالت منع شده‌اند.

سجادیان با اشاره به اینکه تا مرحله نهایی که نتایج انتخابات اعلام می‌شود، خادمان مردم با آمادگی کامل، امنیت را تامین می‌کنند، افزود: پلیس با همکاری مردم، مراقب است که حاشیه‌ای در انتخابات به وجود نیاید تا در کمال آرامش و امنیت برگزار شود.

وی تصریح کرد: بدون شک مردم در روز انتخابات پاسخ دندان‌شکن و محکمی به سران ظلم می‌دهند و ثابت می‌کنند که پیرو یک منش و خط هستند و آن راه سیدالشهدا (ع) و ولایت فقیه است.

سجادیان در ادامه به توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: همواره دشمنان در صدد توطئه و ترفند بوده‌اند که حضور گسترده مردم در تمام مراحل انقلاب اسلامی، خنثی کننده توطئه‌های بیگانگان بوده و این بار نیز، تاریخ با این حضور حماسی تکرار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول