اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه‌ رفسنجان:

رفسنجان ‌رتبه نخست شرکت‌ ‌در‌ نماز جمعه را کسب کرد

امام جمعه‌ رفسنجان گفت‌: رفسنجان به لحاظ جمعیت شرکت کنندگان در اقامه نماز جمعه رتبه برتر استان را کسب کرده است.

رفسنجان ‌رتبه نخست شرکت‌ ‌در‌ نماز جمعه را کسب کرد

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به جایگاه نماز جمعه اظهار داشت: جمعیت در اقامه نماز جمعه‌ رفسنجان شرکت می‌کنند و این در حالی است که در شهرستان‌های مجاور در استان کرمان جمعیت کمتری در این مراسم حضور می‌یابند.

وی بیان داشت: ایجاد فضای مطلوب و دلنشین در مصلای رفسنجان‌، ایراد دو خطبه در مدت زمان کوتاه 35 دقیقه‌ای‌، وجود پارکینگ ماشین در صحن وسیع‌، ارتباط گرم و صمیمی بین امام جمعه و نماز‌گزاران از دلایلی است که مردم رفسنجان رغبت بیشتری به شرکت در نماز جمعه دارند.

رمضانی‌پور افزود‌: ستاد خواهران و برادران متشکل از 60 نفر از ابتدای هر هفته برای جمعه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهند و محیط را برای اقامه هر چه باشکوه‌تر نماز جمعه آماده می‌کنند تا نمازگزاران با رضایت خاطر این مکان را ترک کنند.

وی به موضوعات خطبه‌ها اشاره کرد و گفت‌: موضوعات به صورت چینشی و مختصر و کوتاه بیان می‌شوند که در خطبه اول موضوعات اخلاقی و ذکر آیات و روایات و در خطبه دوم پیرامون موضوعات روز و سیاسی‌، بیان دغدغه جوانان در امر ازدواج و مسکن آنها‌، اشتغالزایی و رونق صنعت‌، تشویق سرمایه‌داران به سرمایه‌گذاری در بخش‌های خصوصی‌، حمایت از کار و تولید و کارگران و کارفرمایان صحبت می‌شود.

خطیب نماز جمعه رفسنجان تصریح کرد‌: از خدماتی که مسئولان شهرستانی به مردم ارائه می‌دهند در مراسم‌های برپایی نماز جمعه تقدیر می‌شود و این خود عاملی برای دل‌گرمی مسئولان در ارائه بیشتر خدماتشان به مردم است.

رمضانی‌پور با اشاره به جمعیت بالای نماز‌گزاران در نماز جمعه شهرستان کرمان گفت‌: شهرستان‌های بم، سیرجان، جیرفت‌ و شهر بابک از نظر تعداد شرکت کننده در ‌رتبه‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/80016/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول