اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

امیرحسین فردی هنر انقلاب را لعاب تعهد بخشید

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت:‌ امیرحسین فردی هنر ارزشی انقلاب را با لعاب تعهد و اخلاص صافی ویژه بخشید.

امیرحسین فردی هنر انقلاب را لعاب تعهد بخشید

عظیم دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: کمتر کسی فکر می‌کرد که هنر انقلاب و ادبیات دفاع مقدس در سه دهه گذشته به چنین رشد و بالندگی برسد که امروز نویسندگان و صاحبان ذوق بتوانند شایسته‌ترین آثار‌ را تولید و روانه بازار کنند.

وی تصریح کرد: ‌وجود شخصیت‌هایی به مانند مرحوم امیرحسین فردی سبب شد تا ادبیات انقلاب روح بالنده و جاودانه پیدا کند و این شخصیت با تربیت و آموزش صدها شاگرد وفادار به انقلاب حرکتی را پایه‌گذاری کرد که ثمره آن در همیشه تاریخ ساری و جاری است.

دشتی با یادآوری اینکه این نویسنده متعهد و مجاهد با قبول مسئولیت انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان عرصه جدیدی را برای گسترش هنر متعهد به وجود آورد، خاطرنشان کرد: این هنرمند باارزش با اخلاصی که در قلمش ساری و جاری بود چنان بر دل‌ها و روح پاک کودکان و نوجوانان رسوخ کرده بود که کمتر کسی فکر می‌کرد چنین آثار و گنجینه‌های فاخری تولید شود.

این مسئول با یادآوری اینکه در مجمع نویسندگان متعهد انقلاب نام امیرحسین فردی چون طلای ناب می‌درخشد، اضافه کرد: کهن دیار سبلان افتخار می‌کند که چنین گنجینه‌های بی‌بدیل و جریان‌ساز را پرورش داده و تقدیم انقلاب و خاک پربرکت ایران اسلامی کرده است که امروز شهره آفاق هستند.

وی هنر خلاقانه امیرحسین فردی را همتراز شدن با کودکان و توجه به تربیت دینی و ارزشی آنها توصیف کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی به وجود چنین هنرمندان و نیروهای ارزشی نیاز دارد تا بتواند جایگاه عظیم و رفیع خود را بیش از هر زمان دیگر متبلور سازد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سعه‌صدر، حسن خلق، زندگی ساده و بی‌ادعا را از برجستگی‌های امیر قافله قصه ایران توصیف کرد و یادآور شد: ‌اگر دشمنان عنود و رسانه‌های مزدور خارجی بر این هنرمند می‌تازند و می‌خواهند جایگاه سترگ او را زیر سؤال ببرند به دلیل ابهت شخصیت انقلابی و روح با طراوت ارزشی این هنرمند است که هرگز از گنجینه عظیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دست بر نداشت.

انتهای پیام/62006/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول