اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای دزفول خبر داد

ارائه مدرک کاردانی به هنرجویان فنی و حرفه‌ای دزفول

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای دزفول از ارائه مدرک کاردانی توسط فنی و حرفه‌ای این شهرستان به متقاضیان خبر داد.

ارائه مدرک کاردانی به هنرجویان فنی و حرفه‌ای دزفول

علی صفارفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: مدرک کاردانی با اخذ مجوز از دانشگاه جامع علمی کاربردی در سه رشته تخصصی پس از گذراندن دوره‌های در نظر گرفته شده پایان‌دوره و مدرک کاردانی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به رشته‌های در نظر گرفته شده برای ارائه مدرک کاردانی در فنی و حرفه‌ای دزفول افزود: این رشته‌ها شامل رشته برق، اتومکانیک و جوشکاری است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای دزفول با اشاره به رشته‌های در نظر گرفته شده برای آموزش برادران در این شهرستان گفت: در این شهرستان رشته‌هایی مانند تراشکاری، تعمیر لوازم خانگی گردنده، اتومکانیک، برق خودرو، برق ساختمان، تعمیر تراکتور و تیلر، برق صنعتی، جوشکاری و تعمیر موتورسیکلت به برادران آموزش داده می‌شود.

صفارفر با اشاره به اینکه رشته‌های در نظر گرفته شده برای بانوان از تنوع زیادی برخوردار است، تاکید کرد: رشته‌هایی مانند کیف‌دوزی، تزئین فضای داخلی، تعمیرکار تلفن همراه، کاربرگیاهان دارویی، طراح سیاه قلم و نقاشی روی پارچه از جمله این رشته‌ها هستند.

وی با اشاره به تامین اعتبارات برای تجهیزات این مرکز در دزفول افزود: در این شهرستان همه اعتبارات لازم برای خرید تجهیزات تامین شده است و از این نظر مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای دزفول درباره اخبار منتشر شده درباره نبود اعتبار در این مرکز گفت: اخبار منتشر شده درباره نبود اعتبار جاری در این مرکز مخدوش است و تکذیب می‌شود.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول