اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس ستاد انتخابات لرستان خبر داد

دایر شدن 1876 شعبه اخذ رای در لرستان

جانشین رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا یک هزار و 876 شعبه اخذ رای در لرستان دایر می‌شود.

دایر شدن 1876 شعبه اخذ رای در لرستان

محمدامین رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: از این تعداد 648 شعبه اخذ رای در نقاط شهری و مابقی در روستاهای لرستان دایر می‌شوند.

وی افزود: در هر شعبه اخذ رای شهری دو صندوق اخذ رای برای ریاست جمهوری و شوراهای شهر در نظر گرفته شده است.

جانشین رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: با توجه به اینکه تعداد 1066 روستای لرستان واجد شرایط انتخابات شوراها هستند، در این روستاها نیز در هر شعبه دو صندوق اخذ رای برای شورا و ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

رضوانی تصریح کرد: در برخی از روستاهای لرستان که شرایط برگزاری انتخابات شوراهای روستایی را ندارند، هیئت‌های اجرایی 160 صندوق اخذ رای سیار برای جمع‌آوری آرای مردم این روستاها در انتخابات ریاست جمهوری را در نظر گرفتند.

جانشین رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا یک هزار و 876 شعبه اخذ رای ثابت، سیار، شهری و روستایی در لرستان دایر می‌شود.

وی در ادامه به تخلفات شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان باید از هرگونه تبلیغات غیررسمی جلوگیری کنند.

رضوانی اظهار داشت: در حال حاضر برخی از کاندیداها به صورت غیرمجاز در قالب عکس و پوستر تبلیغات غیررسمی خود را در استان آغاز کرد‌ند که این تبلیغات غیرمجاز است.

وی با اشاره به اینکه به طور قطع این‌گونه تخلفات انتخاباتی رصد می‌شود، اظهار داشت: این گونه فعالیت‌های تبلیغاتی به عنوان جرم محسوب می‌شود و در مواقع خاص خود با افراد متخلف در عرصه انتخاباتی در استان برخورد می‌شود.

جانشین رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: از آنجا که آغاز رسمی تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 16 خرداد امسال است، باید تا آن زمان هیچ‌گونه تبلیغ غیررسمی نداشته باشند.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول