اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک خبر داد

پیش‌بینی 120 شعبه اخذ رای در شهرستان قرچک

فرماندار شهرستان قرچک گفت: 120 شعبه اخذ رای برای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 120 شعبه اخذ رای در شهرستان قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران، رضا ریاحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران قانون‌گرایی، امانت‌داری و حضور گسترده مردم را از ارکان اصلی انتخابات خواند و اظهار کرد: یکی از اهداف مهم ستاد انتخابات شهرستان قرچک فراهم‌سازی زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌ رو است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات این دوره همچون دوره‌های گذشته پرشور خواهد بود، تصریح کرد: با عنایت خداوند متعال انتخاباتی با شکوه و با حضور گسترده مردم برگزار خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک انتخابات را بهترین عرصه برای خلق حماسه سیاسی، به نمایش گذاشتن وحدت و انسجام ملی و ادای دین و تکلیف ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی و شهدا دانست و بیان کرد: امروز سرنوشت کشور ایران با سرنوشت کشورهای به پاخاسته در برابر ظلم و بیداد دنیا گره خورده است، بنابراین در این برهه حساس و حماسه‌آفرین نمی‌توان نسبت به سرنوشت کشور و جامعه بی‌تفاوت بود و باید با نهایت احساس تکلیف و وظیفه نقش‌آفرینی کرد.

وی بیان داشت: انتخابات یک رخداد ملی و یک آزمون بزرگ الهی در نظام اسلامی است که آحاد جامعه باید با کمک یکدیگر، هر یک بر اساس جایگاهی که در آن قرار دارند رسالت مهم خویش را به خوبی در این عرصه خطیر ایفا کنند.

این مقام مسئول گفت: از این‌رو همگان باید نسبت به این امر مهم اهتمام داشته باشند چرا که انتخابات مظهر کامل مردم سالاری دینی است.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک، فرآیندهای انتخاباتی را شامل؛ اقداماتی همچون نام‌نویسی نامزدهای انتخاباتی، برقراری ارتباط با ستاد انتخاباتی کشور، تعیین صلاحیت داوطلبان و غیره عنوان و تصریح کرد: تمامی این اقدامات در حوزه انتخابیه این شهرستان به شایستگی تا به امروز اجرا شده است.

ریاحی اظهار داشت: در این عرصه سرنوشت‌ساز، مردم به عنوان مسئولان اصلی برگزاری انتخابات با حضور فعال و پویای خود حماسه آفرینی می‌کنند.

وی بیان داشت: 120 شعبه اخذ رای برای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

فرماندار شهرستان قرچک در ادامه گفت: به منظور سهولت رای‌گیری در روز انتخابات، 103 شعبه اخذ رای در شهر و برای روستاها 17 شعبه در نظر گرفته شده است.

ریاحی تصریح کرد: از مجموع 120 شعبه اخذ رای، تعداد 118 شعبه ثابت و دو شعبه سیار در این شهرستان آرای مردم را در روز 24 خرداد جمع‌آوری می‌کنند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک در پایان خاطرنشان کرد: در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان قرچک، 49 نفر اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط آرای مردم انتخاب می‌شوند که از این تعداد 11 نفر در حوزه شهری و 38 نفر در حوزه روستایی هستند. 

انتهای پیام/2462/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول