اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

799 شعبه اخذ رای در بوشهر پیش‌بینی شده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در استان بوشهر 799 شعبه ثبت‌نام و اخذ رای برای انتخابات 24 خرداد پیش بینی شده‌ که 671 شعبه ثابت و 128 شعبه سیار است.

799 شعبه اخذ رای در بوشهر پیش‌بینی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسن پرآور صبح امروز در نشست با هیات‌های نظارت و اجرایی تنگستان تصریح کرد: از 799 شعبه ثبت نام و اخذ رای استان 404 شعبه شهری و 395 شعبه روستایی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات 24 خرداد تحقق شعار مقام معظم رهبری است، بیان کرد: خلق حماسه سیاسی که زمینه تحقق حماسه اقتصادی است، با حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات 24 خرداد تحقق می‌یابد که از هم اکنون زمینه حضور مردم فراهم است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: هر قدر مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بیشتر باشد، توان و عزت ایران اسلامی افزایش می‌یابد و با این حضور که بعنوان پشتوانه مهم نظام محسوب می‌شود قدرت سیاسی ایران در جهان افزایش می‌یابد و موجب حل بسیاری از معضلات می‌شود.

پرآور با بیان اینکه انتخابات برای هر کشور هم به عنوان فرصت است هم تهدید، افزود: این عرصه مهم برای جمهوری اسلامی ایران تاکنون فرصت بوده و مردم با توان لازم اعم از مال و جان حمایت‌های خود را از نظام نشان داده‌اند و این سرمایه‌گذاری مردم در جهان بی‌نظیر است.

وی شرکت مردم در انتخابات را یک مانور سیاسی دانست و گفت: در این مانور که ید طولانی دارد، در این 34 سال گذشته 33 انتخابات برگزار شده است که هر کدام از آنها عزت و صلابت ایران را نشان می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر فراهم کردن زمینه حضور مردم در انتخابات را وظیفه همه مسئولان دانست و گفت: مسئولان، صاحبان نفوذ، قلم بدستان، تریبونداران، صاحبان سایت‌های خبری و تحلیلی، روزنامه داران و خبرنگاران وظیفه، دارند شرائط حضور مردم را فراهم کنند.

پرآور فتنه انتخابات 88 را تشریح کرد و افزود: سردمداران فتنه 88 که در این عرصه با حضور حماسی مردم شکست خوردند، به دنبال احیای این فتنه هستند که مردم با بصیرت و آگاهی و با خلق حماسه دیگر اجازه تکرار این فتنه ندهند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با تاکید بر این نکته که همه کاندیداها اعم از ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید به نظر شورای نگهبان در بررسی صلاحیتشان احترام بگذارند، گفت: در این مرحله دشمن مترصد فرصت است که از رد صلاحیت شدگان توطئه جدیدی طراحی کند و مشارکت مردم را به حداقل برساند از این نظر کاندیداها باید در این شرائط با درایت و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنند.

وی بر حفظ قانون در عرصه انتخابات تاکید کرد و گفت: همه ما اعم از دست اندرکاران انتخابات و کاندیداها و طرفداران نامزدهای انتخاباتی مکلف هستیم قانونمند در این عرصه مهم گام برداریم تا دشمنان از موقعیت‌ها سوء استفاده نکنند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول