اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

37 شعبه ثبت نام و اخذ رای در دیلم ایجاد می‌شود

فرماندار دیلم گفت: در انتخابات ریاست جمهور و شوراهای اسلامی 55 صندوق در 37 شعبه ثبت نام و اخذ رای در دیلم ایجاد می‌شود.

37 شعبه ثبت نام و اخذ رای در دیلم ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اسماعیل کاظمی صبح امروز در نشست با هیات‌های نظارت و اجرایی دیلم افزود: در انتخابات 24 خرداد در این شهرستان 16شعبه روستایی، 17 شعبه شهری و 4 شعبه سیار ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای موجب ناامیدی دشمن می‌شود، افزود: فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات ضمن اینکه موجب خوشحالی دوستان نظام می‌شود مایه یاس و ناامیدی دشمنان نیز می‌شود.

فرماندار دیلم با اشاره به مراحل برگزاری انتخابات در این شهرستان افزود: انتخابات در دیلم همزمان با سراسر کشور از 21 فروردین کلید خورد و فرآیند انتخابات بر اساس روز شمار به پیش می‌رود.

کاظمی فراهم کردن تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری برای برپایی انتخاباتی با شکوه را مورد اشاره قرارداد و بیان کرد: در دیلم 171 نفر نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده‌اند که 37 درصد آنها در شهر دیلم، 12 درصد در شهر امام حسن و 51 درصد در روستاها برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده‌اند که مراحل بررسی صلاحیت آنان طبق برنامه ستاد انتخابات به پیش می‌رود.

وی از فعالیت شش کمیته برای برپایی انتخاباتی سالم و پرشور خبر داد و گفت: در این کمیته‌ها ضمن برپایی جلسات مشترک با هیات‌های شهرستان گناوه و برگزاری دورهای آموزشی در جهت تامین سخت افزارها و نرم افزارها برای سرویس دهی مناسب به انتخابات اقدام شده است.

فرماندار دیلم با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد: اوج نقطه حماسه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی است که مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رای این حماسه با شکوه را خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول