اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 16 خرداد

تمرینات تیم استقلال خوزستان از سر گرفته می‌شود

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: با اعلام فدراسیون مبنی بر حاضر نشدن تیم تبریزی در مسابقه سوپر جام دسته اول، تمرینات تیم فوتبال را تعطیل کرده و از 16 خرداد از سر خواهیم گرفت.

تمرینات تیم استقلال خوزستان از سر گرفته می‌شود

علی پورکیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، ضمن تبریک قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ دسته اول به مردم خوزستان اظهار کرد: به دلایل نامعلومی گسترش فولاد تبریز از حاضر شدن در مسابقه سوپر جام دسته اول سر باز زد و در تماس فدراسیون تیم استقلال خوزستان قهرمان دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شد.

وی ادامه داد: آماده پرواز به تبریز بوده‌ایم که از فدراسیون فوتبال با ما تماسی گرفته شد و عنوان شد این دیدار برای تعیین قهرمان لیگ دسته اول بود که لغو شده است.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: بر همین اساس تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان از روز گذشته تعطیل شد و بازیکنان تا روز 16 خرداد ماه به استراحت خواهند پرداخت.

پورکیانی در خصوص تعیین تکلیف سرمربی این تیم در لیگ برتر به خبرنگار فارس گفت: عبدالله ویسی قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رسانده است و قطعا در لیگ برتر بر روی نیمکت تیم استقلال خوزستان خواهد نشست.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم استقلال خوزستان در پی محرز شدن تبانی در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به طور مستقیم راهی لیگ برتر شد.

این تیم قرار بود فردا جمعه در تبریز برای تعیین قهرمان لیگ دسته اول به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز برود که تیم تبریزی حاضر به انجام این مسابقه نشد و تیم خوزستانی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

انتهای پیام/72013/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول