اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم عنوان کرد

معرفی 8 مربی فوتبال قم به دوره درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا

مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم از معرفی هشت تن از مربیان فوتبال قم به دوره درجه A مربیگری کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.

معرفی 8 مربی فوتبال قم به دوره درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا

رضا کردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: شش نفر از مربیان آینده‌دار استان قم که دارای مدرک مربیگری فوتبال درجه B هستند را به منظور شرکت در کلاس مربیگری درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده‌ایم.

وی بیان داشت: کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال شش نفر از مربیان استان را به کمیته آموزش و مربیان فدراسیون فوتبال معرفی کرده است که پس از انجام تست و تأیید نهایی، در کلاس مربیگری فوتبال درجه A شرکت خواهند کرد.

مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم در ادامه به زمان و مکان برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و یادآور شد: این دوره آموزشی با حضور مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا از بیست و دوم خرداد سال جاری در کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهتمام جدی این کمیته برای توسعه دانش فوتبال در قم تصریح کرد: تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که ان‌شاءالله در سال جاری قوی‌تر و موفق‌تر از سال‌های گذشته در راستای افزایش دانش نیروی انسانی مرتبط با فوتبال قم گام برداریم.

کردی ادامه داد: در این مسیر اقدامات مختلفی از سوی کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم البته با پشتوانه و دلگرمی مسئولان هیئت انجام گرفته است که از جمله آن می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش مربیگری و داوری و همچنین ارتقای مدارک مربیان و داوران فوتبال و فوتسال استان اشاره کرد.

وی یاد آور شد: این کمیته با تلاش فراوان و حمایت‌های کمیته آموزش فدراسیون فوتبال دوره‌های درجه C و B فوتبال آسیا را در قم برگزار کرده است و با اعزام این شش مربی به دوره A مربیگری فوتبال آسیا اتفاقات خوبی در دانش مربیگری فوتبال در قم رخ خواهد داد.

مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم یاد آور شد: از زمانی که فعالیت خود را در هیئت آغاز کرده‌ایم، در چندین نوبت دوره‌های آموزشی متعددی در قم برگزار کرده‌ایم که این مهم موجب شده است تا بسیاری از مربیان فعال در فوتبال و فوتسال استان دانش خود را زیر نظر مدرسان برجسته و با دانش فدراسیون ارتقا دهند.

وی اظهار داشت: حضور در کلاس A مربیگری فوتبال آسیا قطعا می‌تواند ثمرات زیادی را برای جامعه مربیگری فوتبال استان قم به دنبال داشته باشد و مربیان ما می‌توانند از تجارب و دانش این مربیان در فوتبال به خوبی بهره ببرند.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول