اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس خانه صنعت و معدن ایران:

پیام صنعت با اهداف بلندمدت وارد رقابت‌های کشوری فوتبال شد

نایب رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت: پیام صنعت با اهداف بلندمدت وارد رقابت‌های کشوری فوتبال شد.

پیام صنعت با اهداف بلندمدت وارد رقابت‌های کشوری فوتبال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، داریوش هندویی سه‌شنبه‌شب در جشن قهرمانی و صعود پیام صنعت آمل به لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور در بین برترین‌های فوتبال ایران اسلامی اظهار داشت: آمل شهری هزار سنگر است که توانسته با افتخارآفرینی‌ها و رشادت بزرگ‌مردان خود به عنوان تنها شهر در وصیت‌نامه امام راحل جای گیرد.

وی افزود: همه مردم و مسئولان هم‌اکنون وظیفه داریم تا نام ایران اسلامی را در سنگرهای مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، هسته‌ای و دینی در دنیا بلندآوازه کنیم.

هندویی در مورد تیم پیام صنعت آمل گفت: برای تشکیل هر باشگاه منسجم ورزشی نیاز است تا زیرساخت‌هایی فراهم شود و در جریان آن نیز تلاش‌ها و زحمات زیادی برای کسب نتیجه انتظار می‌رود.

نایب رئیس خانه صنعت و معدن ایران و عضو هیئت مدیره باشگاه پیام صنعت آمل افزود: امسال تیم فوتبال پیام صنعت آمل توانست با درخشش در لیگ دسته سه فوتبال کشورمان به لیگ دسته دوم صعود کرده و جام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

هندویی یادآور شد: اهداف بلند مدتی را از ابتدا برای باشگاه فرهنگی و ورزشی پیام صنعت در نظر گرفتیم تا بتوانیم تیمی بزرگ داشته باشیم.

وی یادآور شد: بخش خصوصی می‌تواند در کنار ورزش با حمایت از آن زمینه را برای تیمداری فراهم کند و بیشتر جوانان و نوجوانان را برای روی‌آوری به ورزش ترغیب کند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول