اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال قم:

قهرمان لیگ فوتبال پیشکسوتان قم معرفی می‌شود

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: قهرمان رقابت‌های لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری مشخص می‌شود.

قهرمان لیگ فوتبال پیشکسوتان قم معرفی می‌شود

کریم بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم حضور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری کشور را وظیفه تمام هموطنان دانست و تصریح کرد: در این بین جامعه ورزش به خصوص فوتبالیست‌ها و فوتبال دوستان جایگاه ویژه‌ای دارند و می‌توانند مشوق سایر اقشار جامعه به حضور همه جانبه در این عرصه مهم تصمیم‌گیری برای آینده کشور باشند.

حضور گسترده جامعه فوتبال قم در انتخابات ریاست جمهوری

وی یاد آور شد: هیئت فوتبال استان قم نیز با جمعیت گسترده زیرپوشش خود در قالب تیم‌ها و باشگاه‌های مختلف فوتبال در سطح قم قطعا در روز جمعه بیست و چهارم خرداد ماه حضوری پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: به همین منظور برنامه‌های اجرایی و عملی هیئت را در قالب مسابقات، کلاس‌های آموزشی و همچنین اعزام‌ها به شکلی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در این روز مهم و سرنوشت‌ساز هیچ محدودیتی برای شرکت گسترده در انتخابات وجود نداشته باشد.

 

رقابت 17 تیم در پنجمین دوره لیگ پیشکسوتان فوتبال قم

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسابقات مهمی که در حال حاضر با برنامه‌ریزی هیئت فوتبال در سطح استان در جریان است، رقابت‌های فوتبال قهرمانی لیگ پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم به شمار می‌رود که آرام آرام به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.

بهرامی عنوان داشت: امسال در رقابت‌های لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم 17 تیم حضور داشتند که در مرحله نخست بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در دو گروه هشت و 9 تیمی به انجام رساندند و سپس بازی‌های مراحل بعد به انجام خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به برنامه دیدار‌های پایانی لیگ فوتبال پیشکسوتان استان قم اضافه کرد: پنجمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های قم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با عنوان یادواره مرحوم سیدحسین نیکوبیان برگزار می‌شود.

برگزاری فینال و رده‌بندی لیگ پیشکسوتان یک روز پیش از انتخابات

رئیس هیئت فوتبال استان قم ابراز داشت: بعد از پایان دیدارهای مرحله مقدماتی و مشخص شدن تیم‌های صعود‌کننده به مرحله نیمه نهایی، از ساعت 16 و 45 روز دوشنبه 20 خرداد ماه تیم اول گروه (ب) با تیم دوم گروه (الف) نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد.

وی اظهار داشت: همچنین از ساعت 18 و 15 همین روز دومین بازی مرحله نیمه نهایی مسابقات این دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های قم بین تیم‌های اول گروه (الف) و دوم گروه (ب) به انجام خواهد رسید تا بدین ترتیب فینالیست‌ها مشخص شوند.

بهرامی عنوان کرد: با مشخص شدن تیم‌های صعودکننده به بازی نهایی در روز دوشنبه بیستم خرداد ماه، بازی‌های رده‌بندی و فینال روز پنجشنبه 23 خرداد ماه به انجام خواهد رسید که بر اساس برنامه دیدار رده‌بندی از ساعت 16 و 45 دقیقه و بازی فینال از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی قم به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/78008/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول