اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

شرکت صنایع مس ایران 5 تیم فوتبال را پشتیبانی می‌کند/ حمایت از فرزندان مناطق زلزله‌زده

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت مس 5 تیم فوتبال شامل صنعت مس کرمان، باشگاه مس سرچشمه، مس شهربابک، مس رفسنجان و مس سونگون دارد.

شرکت صنایع مس ایران 5 تیم فوتبال را پشتیبانی می‌کند/ حمایت از فرزندان مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از مجتمع مس سونگون ورزقان، محمد پوستین‌دوز در دیدار با مدیرعامل مجتمع مس سونگون بر لزوم رعایت ارزش‌های اخلاقی در کنار ورزش تأکید کرد.

وی با تأکید به هدف‌گذاری باشگاه مس کشور بر روی اخلاق‌مداری، دقت بیشتر بازیکنان و کادر فنی در لیگ یک کشور را خواستار شد و ابراز داشت: امروزه فوتبال ورزش نیست؛ بلکه یک رسانه و یک هنر است، یک ویترین از تمام توانمندی‌های یک مجموعه است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران افزود: فوتبال از حالت یک ورزش عبور کرده و تمام حوزه‌های اجتماعی انسان را بهم پیوند زده است و خیلی از مسائل با فوتبال تفسیر می‌شود.

پوستین‌دوز گفت: شرکت مس 5 تیم فوتبال شامل صنعت مس کرمان، باشگاه مس سرچشمه، مس شهربابک، مس رفسنجان و مس سونگون دارد که این امر نشان‌دهنده توجه این شرکت بر امر ورزش است.

وی بیان داشت: رسالت ما این است که در جاهایی که از منابع طبیعی، معادن و منطقه‌ای که کسب و کار شرکت را رونق می‌بخشیم به مردم منطقه خدمت کنیم و در راستای ورزش حرفه‌ای و شکل‌دهی شبکه‌های اجتماعی کار کنیم. ما در کرمان، رفسنجان و شهر بابک تا 150 میلیارد تومان در زیرساخت‌ها هزینه کرده‌ایم، چراکه علاوه بر رسالت صنعتی و بنگاهی، رسالت اجتماعی هم داریم و معتقدیم که شبکه‌های اجتماعی نقش مؤثری در تأیید یا عدم تأیید یک بنگاه اقتصادی دارد و ورزش پیوند بین فعالیت‌های اقتصادی و شبکه‌های اجتماعی است و تمام افراد جامعه در ورزش صاحب نظر هستند.

پوستین گفت: رسالت ما در صنعت این است که به مردم منطقه خدمت کنیم. باید آثار وجودی ما در زندگی مردم منطقه متبلور شود.

وی افزود: اکنون شرکت مس با ساخت جاده خواجه - ورزقان و ورزقان - سونگون و کمک به زلزله‌زدگان منطقه به این رسالت عمل می‌کند، اما باید با شناسایی افرادی که آسیب بیشتری دیده‌اند، خصوصاً فرزندانی که پدر و مادر خود را در این حادثه از دست داده‌اند، در امر تحصیل و آموزش یاور این افراد باشیم و نیز با تسریع در انجام پروژه‌ها و مهم‌تر از آن ایجاد صنایع پایین‌دستی علاوه بر ایجاد اشتغال در خود مس در این صنایع نیز تولید اشتغال کنیم و به عمران و آبادانی منطقه کمک کنیم.

وی افزود: رسالت ما در منطقه این است که از درآمدی که از مس داریم با نام برند مس عمران و آبادانی در منطقه ایجاد کنیم و با افزایش ظرفیت تولید در آذربایجان، این منطقه را قطب تولیدی و صنعتی نه در کشور که در کل منطقه کنیم.

انتهای پیام/60002/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول