اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات شوراها

دفاع تمام قد استاندار اردبیل از شورای شهر اردبیل / شهرداری سر‌آمد ادارات است

استاندار اردبیل با دفاع تمام قد از اقدامات شورای شهر اردبیل عملکرد این شورا و شهرداری را در شش سال اخیر پر توان و بسیار شایسته توصیف کرد.

دفاع تمام قد استاندار اردبیل از شورای شهر اردبیل /  شهرداری سر‌آمد ادارات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمران شهری شهرداری اردبیل اظهار داشت: ‌خدماتی که شهرداری ارائه می‌کند برای عموم شهروندان از صبح تا شام قابل رویت و ملموس است به طوری که اقدامات و خدمات شهرداری می‌تواند به شور و نشاط بیشتر و یا برعکس به افسردگی شهروندان بینجامد.

وی خدمات شهرداری را بلاواسطه، متنوع و دارای برجستگی قابل مقایسه توصیف کرد و یادآور شد: شهرداری با داشتن چهار منطقه، شش معاونت، 11 سازمان و بیش از 3 هزار پرسنل مستقیم و در کنار آن پیمانکاران و مشاوران متعدد دست به دست هم داده‌اند تا خدمات درخور مردم را ارائه کنند که در این بین کسب رضایت مردم بسیار سخت و سنگین است.

استاندار اردبیل با برشمردن اقدامات شش سال اخیر شهرداری اردبیل در تمام حوزه‌ها خاطرنشان کرد: در حل مشکلات ترافیکی و حمل و نقل به همت شورای شهر، پل‌های متعدد و تقاطع‌های غیر‌هم‌سطح مختلف اجرا شد و در حالی که مردم ذهنیت بدی از آغاز و ناتمام ماندن پروژه‌ها داشتند، سعی کردیم در کمتر از یک سال این پروژه‌ها را جمع و جور کنیم.

نیکزاد احداث محیط با نشاط باغ جیرال و فرهنگسرایی به همین نام در اطراف شهر اردبیل را یادآور شد و گفت: منطقه زرناس که به محل تخلیه نخاله‌های ساختمانی تبدیل شده بود و آسایش مردم در این منطقه دچار اختلال کرده بود به سرعت به نقطه آبادانی و تفرجگاه زیبا تبدیل شد که در سایه تلاش و همت شورا و شهرداری بوده است.

این مسئول به احداث باشگاه فرهنگی ـ ورزشی یادگار امام در اطراف شهر اردبیل و مجهز شدن این مجموعه به سالن و چمن مصنوعی و استخر سرپوشیده در آینده نزدیک اشاره کرد و بیان داشت: اینکه ایستگاه تخلیه نخاله و زباله شهری به صورت موقت به باشگاهی ارزنده تبدیل شده است همه به همت شورای شهر سوم و همت شهرداری بوده است.

رئیس شورای اداری استان ساماندهی کمر‌بندی اردبیل از میدان ایثار تا خروجی شهر در خیابان بسیج و اجرای مسیرهای کند‌رو در کمر‌بندی دوم اردبیل را یادآور شد و افزود: این منطقه که به محل موقت توقف خودروهای سنگین و تریلی تبدیل شده بود سر و سامانی واقعی یافت.

نیکزاد راه‌اندازی کارخانه آسفالت 160 تنی و احداث ساختمان استراحت و غذاخوری برای کارگران محل دفن زباله را یادآور شد و تصریح کرد: در شش سال اخیر حرکت‌های شورای سوم و شهرداری ویژه و بارز بوده است.

وی در ادامه حمایت خود از شورای سوم اردبیل گفت:‌ امروز شهرداری اردبیل بین ادارات سر‌آمد است و این سرآمدی را نتیجه تعامل و همکاری خوب شورای سوم با شهرداری می‌دانیم.

عده‌ای را بنده ترغیب به حضور در انتخابات شورا کردم

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: عده‌ای از دلسوزان شهر از بنده می‌پرسیدند که آیا صلاح است در انتخابات شورا حضور پیدا کنیم که بنده توصیه می‌کردم حتماً همین کار را بکنید چرا که ما به شورای شهر توانمند، دارای برنامه و کار‌آمد نیاز داریم تا شهرداری تقویت شود.

نیکزاد با ابراز خرسندی از حضور جمع کثیری از دلسوزان و افراد آشنا به مسائل مختلف و اشراف به موضوعیت شورا و شهرداری ادامه داد: امیدواریم 24 خرداد با انتخاب اصلح‌ترین افراد شورای چهارم توانمند‌تر در عرصه و صحنه حاضر باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود تاکید کرد:‌ هر رای ما مسئولیت قانونی و شرعی به دنبال دارد و این مسئولیت رسالت ما را سنگین‌تر کرده است و اگر امروز شهردار اردبیل به عنوان شهردار سر‌آمد و برتر کشور شناخته شده است همه در سایه حمایت‌ها و راهنمایی‌های شورای شهر بوده است.

انتهای پیام/62001/ط40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول