اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور لاریجانی و وزیر ارشاد

مجتمع ناشران قم افتتاح می‌شود

مدیر عامل شرکت تعاونی ناشران استان قم گفت: مراسم افتتاح مجتمع ناشران قم با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم برگزار می‌شود.

مجتمع ناشران قم افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید محمود حسینی پیش از ظهر در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری مراسم افتتاح مجتمع ناشران قم خبر داد و اظهار کرد: این مراسم روز پنجشنبه از ساعت شش بعد از ظهر در محل مجتمع ناشران واقع در بلوار معلم قم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مراسم دکتر لاریجانی رئیس مجلس و نماینده مردم قم در خانه ملت و سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور خواهند داشت.

مدیر عامل شرکت تعاونی ناشران استان قم خاطرنشان کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت 200 هزار متر مربع و با زیربنای 30 هزار متر مربع در 11 طبقه احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه مجتمع ناشران قم دارای 330 واحد تجاری و اداری است گفت: تمام واحدهای این مجتمع به فعالان عرصه چاپ و نشر اختصاص یافته است.

حسینی با اشاره به اینکه 60 درصد این پروژه متعلق به تعاونی ناشران و 40 درصد دیگر متعلق به شهرداری است گفت: پنج طبقه این مجتمع به واحدهای تجاری، سه طبقه به واحدهای اداری و سه طبقه نیز به پارکینگ اختصاص یافته است.

وی با اشاره به وجود مراکز متعدد پژوهشی، چاپ و نشر معارف اسلامی در قم اظهار کرد: در اجرای این پروژه شهرداری قم همکاری بسیار گسترده‌ای با تعاونی ناشران داشت و بدون کمک شهرداری این پروژه به سرانجام نمی‌رسید.

مدیر عامل تعاون ناشران استان قم تقویت بعد اقتصادی فعالان حوزه چاپ و نشر، فراهم کردن فضایی مطلوب برای ترویج منشورات شیعی به زبان‌های روز دنیا، تمرکز و ساماندهی بازار مناسبی برای کتاب‌، کمک به نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و ارائه خدمات متمرکز به فعالان عرصه چاپ و نشر از جمله اهداف در نظر گرفته شده برای راه‌اندازی مجتمع ناشران قم است.

وی با اشاره به اینکه در ساخت این مجتمع از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است بیان کرد: برای احداث این مجتمع 270 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

حسینی با اشاره به اینکه این مجتمع به همت ناشران و با کمک شهرداری به بهره‌برداری رسیده است یادآور شد: احداث این مجتمع پنج سال به طول انجامید و در حال حاضر جزو یکی از بزرگترین پروژه‌های شهر قم است.

انتهای پیام/2258/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول