اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل در نیر اعلام کرد

افتتاح 12 پروژه عمرانی در نیر

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از افتتاح 12 پروژه عمرانی در شهرستان نیر با صرف 46 میلیارد و 500 میلیون ریال در سوم خرداد خبر داد.

افتتاح 12 پروژه عمرانی در نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان عصر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان نیر بر اجرا و اتمام سریع سدهای معیشتی تأکید کرد.

وی در جریان سفر به شهر کورائیم نیر از خیابان شیخ عبدالله، چاه آب آشامیدنی و ساختمان در حال احداث آتش‌نشانی شهر کورائیم بازدید کرد و روند اجرای این پروژه‌ها را رضایت‌بخش دانست.

میرجعفریان بر لزوم تسریع در تکمیل کمربندی شهر نیر، مدرسه پنج کلاسه صدیقه زهرا، چهار بانده کردن راه ارتباطی نیر به سراب و سدهای معیشتی، پروژه‌های داخل شهری نیر و کورائیم و روستاها، محوطه ساختمان بخشداری کورائیم، ساختمان آتش‌نشانی و چاه آب آشامیدنی شهر کورائیم تأکید کرد.

این مسئول همچنین از افتتاح بخش آی.سی.یو بیمارستان ولایت گرمی تا سوم خردادماه خبر داد.

وی در بازدید از بیمارستان ولایت افزود: با سفر به شهرستان‌های مختلف استان و بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام بر رفع موانع و تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌ها تأکید داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اولویت تکمیل پروژه‌های عمران روستایی در استان از اختصاص 15 میلیارد ریال به این امر خبر داد.

میرجعفریان مسئولان را به پیگیری تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، مسکن روستایی، سدها، راه‌های ارتباطی و طرح‌های عام‌المنفعه روستایی و شهری فراخواند.

فرماندار گرمی نیز در این بازدید از پیشرفت 80 درصدی عملیات احداث مجتمع آبرسانی برزند بخش انگوت این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با بهره‌‌برداری از این پروژه 15 روستا از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شود.

محمود علایی همچنین با اشاره به گستردگی طرح‌های آبرسانی در گرمی از افتتاح 13 طرح آبرسانی به صورت مجتمع و تک روستایی در آینده نزدیک با هدف تأمین آب 302 خانوار خبر داد.

انتهای پیام/62006/ذ20/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول