اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون عمرانی استاندار فارس

شهرداری خانیمن استان فارس افتتاح شد

شهرداری خانیمن در بخش کامفیروز شمالی در شهرستان مرودشت در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس افتتاح شد.

شهرداری خانیمن استان فارس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس،  محسن اردکانی در حاشیه این مراسم که با حضور مدیرکل شهری و شوراهای استانداری و فرماندار مرودشت برگزار شد، با بیان اینکه استان فارس دارای مجوز 102 شهر است، اظهار کرد: امیدواریم راه‌اندازی شهرداری خانیمن موجب ایجاد زمینه‌ای برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم این منطقه شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه همگی وظیفه داریم به صورت پرشور و بانشاط پای صندوق‌های رای حاضر شده و به ندای نایب بر حق امام زمان (ع) لبیک بگوییم، افزود: به‌ یقین حضور گسترده مردم در انتخابات، پشتوانه مسئولان برای ساختن ایرانی آباد، مستقل و آزاد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس همکاری مردم را لازمه موفقیت شهرداری‌ها دانست و خاطرنشان کرد: اداره مطلوب شهر و شهرداری در گرو همکاری مردم است و در صورت همکاری شهروندان می‌توان انتظار داشت شهرداری‌ها خدمت‌رسانی بهینه و مطلوب‌تری داشته باشند.

اردکانی گفت: راه‌اندازی شهرداری، موجب ایجاد ظرفیت‌های قانونی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم می‌شود و در توسعه و رونق شهر تاثیرگذار است، از این رو مردم نیز همت و یاری کنند تا چهره شهرشان در آینده بسیار نزدیک متحول شود.

انتهای پیام/2448/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول