اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون اول رئیس جمهور

بزرگترین مرکز تخصصی دندانپزشکی جنوب کشور افتتاح شد

با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای بهداشت و راه و شهرسازی بزرگترین مرکز تخصصی دندانپزشکی جنوب کشور در بوشهر افتتاح شد.

بزرگترین مرکز تخصصی دندانپزشکی جنوب کشور افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز در این مراسم گفت: این سومین مرکز درمانی است که در شش ماه گذشته در بوشهر افتتاح شده و حاصل تلاش استاندار و مسئولان بهداشتی و درمانی این استان است.

محمدرضا رحیمی افزود: مردم ولایتمدار بوشهر مستحق خدماتی بیش از این هستند که امیدواریم محقق شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز اظهار داشت: امروز همچنین مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب بوشهر با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره‌برداری رسید.

حیدری بیان داشت: مرکز فوق تخصصی قلب بوشهر دارای هشت تخت آی‌سی‌یو، 12 تخت سی‌سی‌یو، 17 تخت پست آنژیو و پست سی‌سی‌یو و سه اتاق عمل قلب است که اکنون دو پزشک فوق تخصص در آن اعمال جراحی قلب انجام می‌دهند و یک پزشک دیگر نیز به زودی به جمع آنان می‌پیوندد.

وی گفت: برای ساخت و تجهیز این مرکز که دارای بخش‌های مختلف اتوپلاسی، آنژیوگرافی، کارگذاری دریچه قلب و ضربان‌ساز قلب است، 65 میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: کلینیک تخصصی آموزشی درمانی دانشکده دندانپزشکی نیز یکی دیگر از خدمات دولت دهم در استان بوشهر است و بزرگترین مرکز تخصصی دندانپزشکی در جنوب کشور است.

حیدری گفت: این کلینیک تخصصی دارای 35 یونیت دندانپزشکی و چهار بخش تشخیص، ایزوله، رادیولوژی و لابراتوار برای پروتز و ارتودنسی است که قادر است همزمان 35 نفر را درمان کند.

وی اظهار داشت: کلینیک تخصصی آموزشی و درمانی دندانپزشکی بوشهر که در آن تجهیزات پیشرفته و مدرن دندانپزشکی نصب شده با زیر بنای یک‌هزار و 50 متر مربع در دو طبقه و با اعتبار 70 میلیارد ریال در کوتاهترین زمان ساخته شده است.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول