اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان خبر داد

تولید و پخش 180 برنامه انتخاباتی در صدا و سیما

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با اشاره به اینکه انتخابات مهم‌ترین مسئله امروز کشور است، از تولید و پخش 180 برنامه در صدا و سیما برای انتخابات خبر داد.

تولید و پخش 180 برنامه انتخاباتی در صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی صفری ظهر امروز در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال‌جاری که در دفتر امام جمعه زنجان برگزار شد، انتخابات را مهم‌ترین مسئله امروز کشور دانست و اظهار کرد: تحقق شعار حماسه سیاسی در سایه انتخابات پیش‌رو محقق می‌شود.

وی از آغاز اقدامات رسانه‌های بیگانه برای تخریب وجهه و چهره نظام در سایه انتخابات اشاره کرد و افزود: آنها از چند وقت پیش درصدد دلسرد کردن مردم از حضور در صحنه هستند.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان سیاه‌نمایی را از جمله اقدامات دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه عنوان کرد و ادامه داد: بعد از اعلام احراز صلاحیت‌ها رسانه‌های معاند با نظام به شدت اقدام به تخریب نهادهای قانونی نظام از جمله سپاه، اطلاعات و قوه قضائیه کردند.

وی به تجربه چند ساله صدا و سیما از انتخابات‌های گذشته اشاره کرد و افزود: صدا و سیما در این انتخابات طوری برنامه‌ریزی کرده است که کاندیداهای ریاست جمهوری نیازی به انجام تبلیغات خارج از صدا و سیما نداشته باشند.

صفری از نقش مردم در طراحی سؤال‌ها از نامزدهای ریاست جمهوری خبر داد و گفت: این اقدامات موجب جلب اعتماد مردم شده است.

وی به اعتماد 75 درصدی مردم به برنامه‌های صدا و سیما در آغاز تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و افزود: بعد از اقدامات صدا و سیما در طراحی برنامه برای کاندیداها این آمار اعتماد به 85 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان از تولید و پخش 180 برنامه در صدا و سیما برای انتخابات خبر داد و تصریح کرد: 99 ساعت از این برنامه‌ها رادیویی، 58 ساعت تلویزیونی و بقیه خبری بوده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده در مورد کاهش میزان مشارکت بعد از اعلام احراز صلاحیت‌ها اضافه کرد: این پیش‌بینی‌ها درست نیست و میزان مشارکت‌ها بعد از اعلام احراز صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان تغییری نکرده است.

صفری تاکید کرد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده مردم مشارکت خوبی را در انتخابات پیش رو خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه صدا و سیمای زنجان برای تولید مستندهای فاخر در حوزه ایثار و شهادت خبر داد و افزود: در این راستا زندگینامه چهار سردار زنجانی با نام‌های احدی، بیات، رستم‌خانی و اشتری برای پخش از شبکه‌های ملی و بین‌المللی مستند‌سازی می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان اظهار کرد: مستندی هم در رابطه با شهید «علم شکور» یعنی مجید شهریاری ساخته می‌شود.

وی از ساخت مجموعه شهید فهیمه سیاری با همکاری صدا و سیما خبر داد و گفت: تله فیلمی هم با عنوان دریادلان در مورد غواصان دریادل ساخته می‌شود.

انتهای پیام/73004/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول