اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار البرز:

برگزاری انتخاباتی امن و آرام تلاش فرمانداری البرز است

فرماندار البرز گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریتی شهرستان البرز برگزاری انتخابات امن و آرام است؛ به نحوی که اراده مردم در تعیین سرنوشت کشور، با آرای آنان متجلی شود.

برگزاری انتخاباتی امن و آرام تلاش فرمانداری البرز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، غلامرضا حسن‌پور در جلسه کمیسیون دانشجویی این شهرستان که با حضور رؤسای دانشگاه‌ها، استادان و نخبگان بسیج اقشار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، انتخابات ایران را مصداق واقعی مردم‌سالاری دینی دانست.

حسن‌پور اظهار داشت: حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا لبیک گفتن به ارزش‌های انقلاب و پیروی از راه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان البرز با بیان اینکه مشارکت آحاد مردم در انتخابات پیش رو، نشان‌دهنده دلبستگی به نظام است، افزود: تلاش برای ایجاد زمینه‌های خلق حماسه سیاسی در سال جاری که برگزاری انتخابات از مهم‌ترین مصادیق آن به شمار می‌رود، جزو مأموریت‌های اصلی مردم و مسئولان است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان البرز به‌کارگیری تمام توان و تلاش افراد را لازمه تحقق این امر در راستای صیانت کامل از آرای مردم و سلامت آن عنوان کرد.

حسن‌پور با تأکید بر اینکه رأی مردم امانتی در دست مجریان و ناظران انتخابات است، اظهار امیدواری کرد که این انتخابات به تهدیدی برای دشمنان و فرصتی بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود.

وی ایجاد بسترهای لازم از سوی مسئولان را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ضروری خواند.

در بخش دیگری از این نشست هر یک از حاضران به بیان نظرات خود در خصوص موضوع انتخابات پرداختند.

انتهای پیام/2667/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول