اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوزستان و خلق حماسه سیاسی/23

زارع‌زاده: بازرسان ویژه نظارت بر انتخابات شوراهای خوزستان انتخاب شدند

مسئول بازرسی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان گفت: بیش از 101 نفر به‌عنوان بازرسان ویژه نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان انتخاب شدند.

زارع‌زاده: بازرسان ویژه نظارت بر انتخابات شوراهای خوزستان انتخاب شدند

حجت‌الله زارع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: این افراد بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان نظارت خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی سبب ایجاد حماسه سیاسی در صحنه انتخابات می‌شود بیان داشت: این هیئت 101 نفره متشکل از معتمدین، چهره‌ها و نخبگان فرهنگی به برنامه‌ریزی ویژه به‌منظور جلوگیری از تخلفات و قانون‌گریزی در ایام انتخابات و شروع تبلیغات داوطلبان می‌پردازند.

مسئول بازرسی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی خوزستان از تمام افراد به ویژه نخبگان، خبرنگاران و اساتید حوزه و دانشگاه در خواست کرد با بهره‌گیری از موقعیت و جایگاه خود شرایط مطلوب برگزاری انتخابات پرشور و حماسی را فراهم کنند.

وی خاطرنشان ساخت: امیدوار هستیم به فضل خدا و عنایت امام عصر(عج) شاهد تحقق حماسه سیاسی و مشارکت حداکثری مردم در استان باشیم.

زارع‌زاده با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات پیش‌رو افزود: فضای رقابت سیاسی بین داوطلبان گرم شده است، پس باید داوطلبان ضمن توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب و قانون، از ایجاد فضای ناامیدی در جامعه اجتناب کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس حجت‌الله زارع‌زاده به‌عنوان مسئول بازرسی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان خوزستان منصوب شد، نظارت در راستای حسن اجرای قانون، بازرسی و کنترل جریان انتخابات از جمله وظایف این هیئت است.

انتهای پیام/72011/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول