اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت مسئولان استانی

جشنواره ورزش پهلوانی دانش‌آموزان بردسیر برگزار شد

با شرکت مسئولان استانی نخستین جشنواره ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای دانش‌آموزان در شهرستان بردسیر برگزار شد.

جشنواره ورزش پهلوانی دانش‌آموزان بردسیر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، نایب رئیس و دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان، معاون پرورشی، کارشناسان آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستان نخستین جشنواره ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای دانش‌آموزان در زورخانه جهان پهلوان تختی شهرستان بردسیر برگزار شد.

محمود محمودی‌نیا معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در مورد گسترش ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در بین دانش‌آموزان گفت: این مراسم را به فال نیک می‌گیریم و با توجه به حیطه گسترده‌ای که آموزش و پرورش در بخش فعالیت‌های بدنی و ورزشی در مدارس به ویژه قشر نوجوان و جوان و حتی دانش‌آموزان دوره ابتدایی دارد، امیدواریم که بتوانیم این ورزش پهلوانی را در سطح وسیعی گسترش دهیم.

وی اظهار داشت: هر جا دانش‌آموزان به عنوان یک سفیر وارد شوند و فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی کنند، می‌توانند در جامعه تاثیر بسیار زیادی داشته باشند، لذا یک سری کارها نیاز است در جامعه نهادینه شود.

محمودی‌نیا گفت: هدف از ورود دانش‌آموزان به گود زورخانه و ورزش پهلوانی این است که اصول شایسته اخلاقی و جوانمردی را اول در خودشان به خوبی نهادینه کنند و در متن زندگی قرار دهند و سپس بتوانند، سفیر خوبی باشند و آموخته‌های خود را به خانواده‌ها، مدرسه و جامعه انتقال دهند.

وی با تقدیر از مسئولان استان کرمان و شهرستان بردسیر که زمینه حضور دانش‌آموزان را در این ورزش پهلوانی فراهم کردند، عنوان کرد: امیدوارم در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد موفقیت دانش‌آموزان در رشته ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای باشیم و دانش‌آموزان به عنوان سفیرانی برای ترویج مسائل اخلاقی و فرهنگی و جوانمردی در مدارس و جامعه باشند.

اجرای ورزش پهلوانی توسط دانش‌آموزان، تقدیر از مدال‌آوران و ورزشکاران کشوری، استانی و شهرستانی، انتصاب احمد نجارزاده به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان بردسیر از جمله برنامه‌های این جشنواره بود.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول