اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان

هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان در گروه الف سوم شد

از سوی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان هیئت‌های برتر مشخص شدند.

هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان در گروه الف سوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزش‌های جانبازان و معلولان 31 استان کشور در سال 1391 هیئت‌های برتر مشخص شدند و هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان با کسب 592 امتیاز بعد از استان‌های تهران و خراسان رضوی به صورت مشترک با آذربایجان شرقی بر جایگاه سوم گروه الف ایستاد.

این ارزیابی در بخش‌های ورزش آقایان، بانوان و بخش مدیریتی همه ساله از سوی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان صورت می‌پذیرد که هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان موفق به کسب عنوان سوم در گروه الف شد.

برگزاری 9 مسابقه قهرمانی استان در دو بخش آقایان و بانوان، اعزام به 13 مسابقه کشوری، برنامه‌ریزی تمرینات ورزشی جانبازان و معلولان در 15 شهرستان، میزبانی از دو مرحله اردوی تیم ملی و برگزاری نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور بسکتبال با ویلچر پیشکسوتان و حضور در جشنواره استعدادیابی جوانان گوشه‌ای از فعالیت‌های هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان در سال 1391 بوده است.

با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته، توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشی ویژه جانبازان و معلولان در سطح استان، حمایت از هیئت‌های شهرستانی، تقویت طرح استعدادیابی  و پشتوانه سازی تیم‌های ورزشی و توجه به امر آموزش در راستای ارتقای سطح کیفی مربیان و داوران استان از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت در سال 1392 است.

شایان ذکر است هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان اصفهان در سال گذشته نیز مقام سوم گروه الف را کسب کرد.

انتهای پیام/63020/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول