اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با میلاد حضرت علی (ع) صورت می‌گیرد

افتتاح زورخانه شهدای جوانمرد قصاب در جنوب تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران گفت:‌ هم‌زمان با میلاد با سعادت حضرت علی (ع) چهارمین زورخانه منطقه 20 افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح زورخانه شهدای جوانمرد قصاب در جنوب تهران

حبیب‌اله غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به این خبر افزود: به منظور توسعه اماکن ورزشی و ترویج ورزش باستانی، زورخانه شهدای جوانمرد قصاب به متراژ 350 متر مربع در میدان مادر ابتدای خیابان شهید غیبی ساخته و به امکانات ورزش باستانی تجهیز شد. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 اعتبار این پروژه ورزشی را چهارصد و سی‌میلیون تومان برشمرد و اظهار داشت: گنبد، گود، رختکن، سکوی مرشد، سکوی تماشاچیان و سرویس بهداشتی از جمله بخش‌های مختلف این زورخانه است. 

وی با اشاره به اینکه مدیریت این زورخانه با پهلوانان و پیشکسوتان ورزش باستانی است خاطرنشان کرد‌:‌ با کاشت 300 نهال و بهسازی محوطه بیرونی به مساحت یک‌هزار متر مربع، پیرامون این مکان ورزشی فضای مناسبی برای مراجعان و ورزشکاران ایجاد شده است.                        

غفوری این زورخانه را به عنوان چهارمین زورخانه این منطقه برشمرد و افزود: سه زورخانه دیگر این منطقه نیز در محله‌های نفرآباد، سرتخت و ابن‌بابویه واقع شده که به منظور احیای ورزش باستانی و ارتقای سلامت روحی و جسمی شهروندان طی سال‌های اخیر از سوی شهرداری منطقه 20 به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/2462/ط10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول