اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر

زورخانه «شهدای گمنام» دانشگاه آزاد همدان به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، زورخانه شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

زورخانه «شهدای گمنام» دانشگاه آزاد همدان به بهره‌برداری می‌رسد

غلامرضا خاکساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ورزش زورخانه‌ای آداب و سنتی خاص دارد، آداب و سنتی که با تأسی از پهلوانان و دلاوران افسانه‌ای، خلق و خوی مردانگی و مروت و جوانمردی را در ورزشکاران برانگیخته و نیرو می‌بخشد.

وی گفت: با هدف افزایش روحیه ایثار و جوانمردی در بین دانشجویان، زورخانه شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهار کرد: در آئین بهره‌برداری از این زورخانه معاونان سازمان مرکزی دانشگاه، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای ایران، جمعی از مدیران و ورزشکاران کشوری و استانی حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: این زورخانه با رعایت تمام استانداردهای این ورزش به شکل بسیار زیبایی با معماری اسلامی آماده بهره‌برداری شده است.

خاکساری تصریح کرد: پس از افتتاح این زورخانه دانشگاه آزاد اسلامی همدان در تیرماه میزبان مسابقات کشوری ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی خواهد بود.

وی اظهار داشت: به مناسبت ادای احترام به شهدای گمنام تدفین شده در صحن دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و همچنین زنده نگه داشتن ایثارگری‌ها و مجاهدات‌های این پهلوانان بی‌نام و نشان این زورخانه به نام «شهدای گمنام» این دانشگاه مزین شده است.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول