اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه انتخابیه ورامین:

14 و 15 خرداد باید زمینه‌ساز حماسه 24 خرداد باشد

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان ورامین تاکید کرد: 14 و 15 خرداد باید زمینه‌ساز حماسه 24 خرداد باشد.

14 و 15 خرداد باید زمینه‌ساز حماسه 24 خرداد باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید جمال جلیلی که بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: باید سعی کنیم تبلیغات مراسم 14 و 15 خرداد زمینه‌ساز حماسه 24 خرداد باشد، تبلیغات هم در طراحی و هم در پیاده‌سازی باید به صورتی باشد که تاکیدات رهبری عزیز در مورد خلق حماسه سیاسی رقم بخورد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان ورامین بر زمینه‌سازی حضور حداکثری پای صندوق‌های رای تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین خطاب به مسئولان ادارات افزود: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مراسم 15 خرداد صورت پذیرد، مبادا کاری کنیم که اتفاقی بیافتد، نارضایتی به‌وجود آید و مردم نگران شوند و از مراسم استقبال نکنند، مردم همواره نشان دادند پای کار هستند اما این امر نیاز به زمینه‌سازی ما هم دارد.

وی  تاکید کرد: بسیار مهم است عزیزانی که  در برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد دست‌اندرکار هستند در مباحث تبلیغاتی انتخابات ورود نکنند.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان ورامین با بیان اینکه نباید فضای شهر کاملا به انتخابات اختصاص پیدا کند، گفت: چهار سال پیش این تجربه تلخ را داشتیم، تمام پایه بنرهای شهر به انتخابات تخصیص یافته بود و 14 و 15 خرداد فراموش شد اما باید  امسال این امر مدیریت شود و بنرها بین 14 و 15 خرداد و انتخابات تقسیم شوند.

 

تقویم مناسبتی 15 خرداد آماده شود

 

جلیلی سپس اظهار داشت: برخی از اقدامات هر ساله در ایام 15 خرداد تکرار می‌شوند، مثلاً مراسم جعفرآباد، محمدآباد، همایش و ...بهتر است بیاییم تقویم مناسبتی 15 خرداد را تهیه کنیم که در آن تمام این برنامه‌ها برای هرسال دیده شود و متولی آنها هم معین شود که هرسال اجرا شود. 

انتهای پیام/2462/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول