اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بالاخره پس از 5 سال

بیمارستان مرند تحویل دانشگاه علوم پزشکی تبریز شد/ افتتاح تا 15 خرداد جاری

بالاخره پس از 5 سال بیمارستان مرند تحویل دانشگاه علوم پزشکی تبریز شد.

بیمارستان مرند تحویل دانشگاه علوم پزشکی تبریز شد/ افتتاح تا 15 خرداد جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، ظهر امروز در نشست مشترک فرماندار و نماینده مردم مرند در مجلس با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل راه و شهرسازی استان موانع و مشکلات این واگذاری بررسی شد که در نهایت مقرر شد این بیمارستان جدید برای تجهیز به دانشگاه علوم پزشکی تبریز تحویل شود.

در این نشست فرماندار مرند با اشاره به اینکه شهرستان مرند به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان به دلیل کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در تنها بیمارستان این شهرستان قادر به پاسخگویی نیازهای اهالی و شهرهای اطراف نیست، افزود: متاسفانه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به دلایل نامعلوم بیش از دو سال است که از تکمیل ساختمان مرکز بهداشتی و درمانی این منطقه سر باز می‌زنند.

بهنام رضوانی گفت: این امور باعث شده تا به دلیل‌های جزیی از تحویل بیمارستان خودداری کنند.

وی اظهار داشت: بر همین اساس در نهایت با پیگیری مسئولان شهرستان، این مشکلات و موانع با حضور مسئولان بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل راه و شهرسازی استان بررسی شد و برای تجهیز و تحویل دانشگاه علوم پزشکی تبریز تصمیماتی گرفته شد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس نیز در این نشست گفت: بیش از پنج سال از آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان می‌گذرد و به دلیل عدم تکمیل به موقع ساختمان جدید، قول‌های تحقق نیافته مسئولان برای افتتاح این بیمارستان رفته رفته این برخورداری را در میان مردم به رویا تبدیل کرده است.

محمد حسن‌نژاد گفت: این بیمارستان تا 15 خرداد امسال توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز شده و اقدامات اساسی برای راه‌اندازی و افتتاح انجام خواهد شد.

پیگیری‌های انجام شده از سوی خبرنگار فارس در مرند و پخش چهار گزارش و مصاحبه با مسئولین شهرستانی و استانی باعث شد که به زودی شاهد راه‌اندازی و تجهیز بیمارستان جدید با همت بیشتر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و تاکید استاندار آذربایجان‌شرقی باشیم.

استاندار در سفر اخیر به شهرستان مرند بر لزوم تجهیز و خریداری قسمتی از تجهیزات توسط دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرده بود که امید است در 15 خرداد شاهد افتتاح رسمی آن باشیم.

این بیمارستان در زمینی به وسعت 38 هزار مترمربع و با زیربنای 21 هزار مترمربع در سه طبقه اداری، بخش‌های تخصصی زنان و زایمان، اورژانس و اتاق‌های عمل ساخته شده است.

تاکنون برای احداث و راه‌اندازی آن بیش از 14 میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول